O mně

Moje fotka
Mystera, bývala tajemná, záhadná...dnes je čitelná i když svá drobná tajemství má...Je kozoroh přecházející do vodnáře...Je laskavá, vnímavá a má srdce na dlani...to je Mystera, tedy já...vítej... P.S.:Pokud by Tě cokoli zaujalo a chtěl/a/ by jsi něco šitého z mojí dílny, neváhej a napiš na nakupyinternet@seznam.cz....

neděle 6. listopadu 2011

Andělky, šitý zajíček, ponožková panenka...

Takové jedno "týdenní" tvořeníčko o:-)

25. květen 2011 19:47
aneb mám nádherný fan club v podobě školičkových učitelek, kuchařek a uklízeček, kam chodí náš malej junior o:-) a kde se rád "chlubí" svými "mazlíky" od maminky...No, prostě mě oslovila jedna paní učitelka s tím, že se jí moje šitíčko líbí, že každý den juká, s čím ten náš kluk dorazí a jestli by mě nevadilo pro ni ušít něco konkrétního... Slovo dalo slovo a protože je to nejoblíbenější paní učitelka našeho Kryštůfka, rádi jsme pro ni zadání splnili o.-) Znění bylo: dva andílky v bílém, a zajdu pro mimikloučka "do kouta" a ponožkajdu do modra... snažila jsem se sec jsem mohla, miluju preciznost a detaily, takže to byla taková "piplajda", ale tuze krásný relax...Doufám, že bude spokojená...já vcelku jsem o:-)))))))))))) Krásný večer šikulky, já jdu něco "doladit" a pustím se do kabelky na výměnu o:-)))
Tak, zde je vše, co jsem stvořila, včetně detailů...Musím si zopakovat koláž, ať Vás neštvu tolika fotkama o:-)))
























A ZABALENÍ PRO EXPEDICI o:-)))))))))

Žádné komentáře: