O mně

Moje fotka
Mystera, bývala tajemná, záhadná...dnes je čitelná i když svá drobná tajemství má...Je kozoroh přecházející do vodnáře...Je laskavá, vnímavá a má srdce na dlani...to je Mystera, tedy já...vítej... P.S.:Pokud by Tě cokoli zaujalo a chtěl/a/ by jsi něco šitého z mojí dílny, neváhej a napiš na nakupyinternet@seznam.cz....

neděle 6. listopadu 2011

Barnabáš - šitý medvět dle Bellet...

Nejdražší medvěd - Barnabáš... 

13. září 2011 00:19
...asi jsem se pomátla o:-). když jsem střihla do Pettitky, ale já jsem prostě nemohla jinak...o:-) Je pro mou cacorku, jako překvápko ke svátečku o:-))) Ano, byť je Ella, bude ho slavit 18.9. na Kryštofa, s naším malým a v den, kdy jsme si s tátou řekli ANO o:-))) Tak Vám představuju našu "Barnabášku" v pettitu, s hýbacími údy, bo u nas to prostě jináč nejde a take jsem ji zkusila udělat "mihalnice"---o:-) Co jí říkáte?






Žádné komentáře: