O mně

Moje fotka
Mystera, bývala tajemná, záhadná...dnes je čitelná i když svá drobná tajemství má...Je kozoroh přecházející do vodnáře...Je laskavá, vnímavá a má srdce na dlani...to je Mystera, tedy já...vítej... P.S.:Pokud by Tě cokoli zaujalo a chtěl/a/ by jsi něco šitého z mojí dílny, neváhej a napiš na nakupyinternet@seznam.cz....

neděle 6. listopadu 2011

Džu-džu....šitý medvídek...

Džudžu, aneb přehlídka z dílničky Mysterů pokračuje o:-))) 

19. září 2011 01:58
...sem se nějak rozjela, ale mám tolik fotek, že dát je do jednoho blogu, rolujete ještě zétra o:-))) Zářijová Marina je prostě moje srdcovka, vím, že se to už moc nenosí, psát veřejné emoce a tak, ale já su holka ze staré školy a ráda pochválím, co mě pohladilo nejen oko, ale i duši a to bezesporu zářijová Marina splnila, ba i předčila...Ivanko, Witku, Vy víte...♥♥♥. Džudžuan byl mou láskou na první pohled o.-) a to nejen proto, že já svého "džudžu" měla téměř celé dětství, než jsem ho chudáka zapomněla na trase Liberec-Praha, když jsem se stěhovala z kolejí....Do dneška je mě po něm smutno, byl to méďan malinko podobný Džudžuanovi, proto jsem věděla, že ho musím stvořit...o:-) Původně byl šitý pro chlopka, aby i on měl svého "mazlíka", po čas jeho lázeňského pobytu o:-) Leč, naše Ella se zamilovala a milého Džudžuana tátovi zabavila o:-))) Teda, vyměnila za Barnabáše, kterého jsem jí s láskou tvořila...Prostě, Barnabáše předala tatínkovi se slovy "ňa" o:-))) a odnesla si vítězoslavně Džudžuana s jejím rázným gestem "mééé"...Takže táta má svého Barnabáše a když jsme nad tím tak pošpekulovali, tak jsme došli k závěru, že Barnabáš je mu vlastně víc podobný (břicho, řasy ☺☺☺☺☺), čehoš si nejspíš všimla i Ella a proto spáchala malou "rošádu" o:-))) Takže voalááá, DŽUDŽUAN...










Takhle nám nad hlavama létál něčí "zážitek" o:-)))



Moje věrná "asistentka" při focení venku o:-)))

Žádné komentáře: