O mně

Moje fotka
Mystera, bývala tajemná, záhadná...dnes je čitelná i když svá drobná tajemství má...Je kozoroh přecházející do vodnáře...Je laskavá, vnímavá a má srdce na dlani...to je Mystera, tedy já...vítej... P.S.:Pokud by Tě cokoli zaujalo a chtěl/a/ by jsi něco šitého z mojí dílny, neváhej a napiš na nakupyinternet@seznam.cz....

neděle 6. listopadu 2011

Ema - osel, oslosaurus...

Ella má Emu... 

16. únor 2011 22:48
Ema má Ellu...o:-) Opět v mém oblíbeném "punkatíkatém " desenu o:-)))
Hnedle uvedu na pravou míru toto mírně upravené čtenářské cvičení ze Slabikáře o:-) Právě jsem došila pro tu mojí malou cácorku Ellinku oslosaurini v plné "palbě" k jejím prvním narozeninám, které bude mít o:-) Samozřejmě touha "pochlubit se" a sdílet radost je silnější, že ani nečekám na ráno, že bych jako holky Ellu a Emu seznámila a nafotila o:-) Pokavaď to teda ráno vyjde a proběhne, ještě fotenky dodám s oběma aktérkama o:-)
Z Emy mám neskutečnou radost, sice to byla "kurňa" práca, páč jsem blbka zvolila blbej matroš, který mě teda fakt nechtěl moc poslouchat...Ale nakonec jsem ho přemohla a vznikla naše Ema...Má své mouchy, o kterých vím, ale doufám, že z ní bude malá nadšená, dle reakcí na náš ostatní zvěřinec podle Belletky o:-) Emě jsem musela udělat hýbací nožky na knoflíky, protože přišité a nehýbací by u nás moc dlouho nevydržely o:-)
Tak pro Vás, naše Ema z několika úhlů pohledů o:-)))))