O mně

Moje fotka
Mystera, bývala tajemná, záhadná...dnes je čitelná i když svá drobná tajemství má...Je kozoroh přecházející do vodnáře...Je laskavá, vnímavá a má srdce na dlani...to je Mystera, tedy já...vítej... P.S.:Pokud by Tě cokoli zaujalo a chtěl/a/ by jsi něco šitého z mojí dílny, neváhej a napiš na nakupyinternet@seznam.cz....

neděle 6. listopadu 2011

Historická Veritaska...moja o:-)))

Hooolky, ja se mosim pochlubit o:-))) 

19. srpen 2011 22:34
...mam stroj a jaky o:-))))
Do meho strojoveho parku pribyl tento nadherny, velmi stary (cca 100 let) stroj, ktery mam od 91 lete prababi, ktera ho dostala od svoji maminky...Stroj je plnne funkcni, nadherny a hlavne si vsimnete toho prostoru pod ramenem a kolenni paky.....Udolala jsem znameho, ktery se stroji cely zivot zabyva, ze mi ho nachysta na elektricky pohon a seridi, jupiiiii, ja budu moct sit deky, pokavad by tam pasovaly nejake patky z mladsi, ale tez stare Veritasky, to by byl teda narez....Mam fakt radost....
Nu a tady je, fesak jeden o:-)))))







Žádné komentáře: