O mně

Moje fotka
Mystera, bývala tajemná, záhadná...dnes je čitelná i když svá drobná tajemství má...Je kozoroh přecházející do vodnáře...Je laskavá, vnímavá a má srdce na dlani...to je Mystera, tedy já...vítej... P.S.:Pokud by Tě cokoli zaujalo a chtěl/a/ by jsi něco šitého z mojí dílny, neváhej a napiš na nakupyinternet@seznam.cz....

neděle 6. listopadu 2011

Kabelka -...a proč ne?, peněženka...

Tááááák, a ještě já se pochlubím, pochlubím...o:-)

08. duben 2011 14:50
při tom nastávajícím víkendíku o:-))) Prostě a jasně, zítra jdeme vinšovat k narozeninám a odchodu do důchodku manželově mamince...A při té příležitosti jsem jí během týdne ušila, peněženku, prosívanou krásku ala nákupní "igelitka" a jednu " A proč ne?"...prostě tak nějak po mojem o.-) Řeknu Vám, su ráda, že jsem to už dodělala, protože mý nervy o.-) Ne z práce, ta byla fajne, ale z té naší malé cácorky, protože ani 2 minuty nemůže být bez dozoru...Na fotkách pak budete mít cca 10 minut její hry, kdy jsem zatloukala nýtky... Doufám, že se tchýni bude dílo líbit, páč kombinaci vybíral manžel (měl na výběr tři varianty a nakonec vybral tuto veselou )...mě se teda docela líbí, ve skutečnosti vypadá fakt líp...Já prostě s naším foťákem neumím, má jenom anglický manuál a nějak se ztrácím o:-) Já su prostě němčinář .....
Takže, tu Vám představuju peněženku, prošívanou krásku a "A proč ne?"
















A teď ta naše cácora, jak se ona bavila, když jsem zatloukala nýtky...o:-)






Tak hezký víkend vám všem a krásné tvořeníčko o:-))))))))))))))

Žádné komentáře: