O mně

Moje fotka
Mystera, bývala tajemná, záhadná...dnes je čitelná i když svá drobná tajemství má...Je kozoroh přecházející do vodnáře...Je laskavá, vnímavá a má srdce na dlani...to je Mystera, tedy já...vítej... P.S.:Pokud by Tě cokoli zaujalo a chtěl/a/ by jsi něco šitého z mojí dílny, neváhej a napiš na nakupyinternet@seznam.cz....

neděle 6. listopadu 2011

Kabelky, šaty, čelenka, a kočička...prostě tvořím...

Finiiito.... 

30. červenec 2011 01:57
...a Číňany posílám dál o:-)))) Dneska rano odjíždíme na dovku do Tater a já si dala za úkol splnit ještě Cestující, Pro slona, 2 šaty, 2 kraťasy, košili...Mno, košili a kraťasy dávám do skříně do regálu s názvem KOSTLIVCI, bo to už jsem fakt nedala...Dnešní balení s dětmi mě zabralo téměř celý půlden, takže jsem ráda, že jsem stihla, co jsem stihla a ráno možem v klídečku odsvištět do Liptova...(táta mě zakázal noťas, takže budu úplně bez netu, bééééé, no co nadělám...mám prý odpočívat o:-))) Holky, ale přijdu o Andělky...tak Vám vítězskám pogratuluju až se zpožděním...užijte si andělský rej, já mám opět čtyři favoritky, tak su zvědavá, jestli se aspoň s jednou trefím... Ivanka určitě vybere spravedlivě...Takže se loučím na 14 dní o:-)))), ale ráno ještě možná kuknu...o:-))))) A teď prezenčka vrcholného finiše před odjezdem o:-))))))) Detailnější fota budou v galerce o.-)


CESTUJÍCÍ pro maminku k narozeninám...




Pro slona....(moje na dovku a aby ladila ke kabelusce a penezence od Kacenky)  Chtela jsem proste seznamit "koketku" s "pettitkou" o:-)


Když v ráji pršelo...to jsem těm svým capartům prostě musela ušít...



Šatky a šátek pro Ellu, aby byla za dámu...



taky něco pro mámu o:-)



a jak zužitkovat trička po malém (modré a žluté), aby i Ela z toho něco měla...



a číču narychlovku na přání....

Žádné komentáře: