O mně

Moje fotka
Mystera, bývala tajemná, záhadná...dnes je čitelná i když svá drobná tajemství má...Je kozoroh přecházející do vodnáře...Je laskavá, vnímavá a má srdce na dlani...to je Mystera, tedy já...vítej... P.S.:Pokud by Tě cokoli zaujalo a chtěl/a/ by jsi něco šitého z mojí dílny, neváhej a napiš na nakupyinternet@seznam.cz....

neděle 6. listopadu 2011

Karneval, karneval, karneval, všech masek rej....

Indiánka...

27. březen 2011 22:45
aneb, jak jsem ušila naší roční Elle na dnešní karneval kostým Indiánky...o:-) Do fotogalerie jsem vkládala samotný ušitý kostým dnes v noci hnedle po došití, protože bych to prostě nevydržela, nepopchlubit se o:-))) Jak jsem už psala, dlouho jsem přemýšlela, zda jí vůbec nějakou masku dělat, ale pak mě nějak políbila můza a Indiánka byla z Lendy na světě o:-) Jsem moc ráda, že jsem malou vzala též na karneval, myslím, že obě moje děti si to náramně užili a náš pan Doktor byl maskou číslo 1 o:-) A Indiánka hnedle v závěsu...Myslím, že není nad domácí výrobu...o:-) No, posuďte sami, přikládám fota i dalších dětských masek.......A vzhledem k tomu, že jsem se neúspěšně pokoušela o koláž, kde by byla společná fotka všech masek, tak to bohužel servíruju jednotlivě o:-)))
INdiánka Ella  Mrkající



 A tady s bráškou Kryštofem alias panem Doktorem Mrkající




a ostatní dětské karnevalové masky....



Žádné komentáře: