O mně

Moje fotka
Mystera, bývala tajemná, záhadná...dnes je čitelná i když svá drobná tajemství má...Je kozoroh přecházející do vodnáře...Je laskavá, vnímavá a má srdce na dlani...to je Mystera, tedy já...vítej... P.S.:Pokud by Tě cokoli zaujalo a chtěl/a/ by jsi něco šitého z mojí dílny, neváhej a napiš na nakupyinternet@seznam.cz....

neděle 6. listopadu 2011

Karnevalový kostým v akci a PW bez jehly

"Doktror Kryštůfek v akci", aneb... 

27. únor 2011 18:14
v případě potřeby, bude i lékař přítomen, při té dnešní slávě o:-)))
...jak jsem slíbila, tak vkládám na přání část předaného dnešního narozeninového dárku našemu už čtyřletému Kryštůfkovi...Proč kostým doktora, jsem vysvětlila už v minulém blogu o:-)
Holky, já mám takovou radost, protože ten kostým je z dnešních dárků ten nej....Od rána se u nás léčí, operuje, poslouchá srdíčko, píšou recepty a prostě pan doktor je na "roztrhání"...Fakt mám nevýslovnou radost, protože to maximálně předčilo moje očekávání. Myslela jsem, že to bude taková "blbost", která traktoru  s nakladačem a valníkem klád od Brudra, kterého si malý nevýslovně přál, nemůže být v žádném případě konkurencí, no a ejhle...o:-)
TAK TOTO JE NÁŠ MALÝ PAN DOKTOR o:-)))




a ještě jsem se pustila do výroby velikonočních vajíček "pačvorkem" bez jehly...

2 komentáře:

Mirka Černá řekl(a)...

Ahoj, to je docela škoda, že se nezobrazuj fotky... kostým doktora bych chtěla vidět :) za chvilku budou mít ve školce besídku s karnevalem a sbírám si teď tipy na karnevalové kostýmy ...

Mystera řekl(a)...

Ahoj, klikni si na stitky u me - karnevalove kostymy....Hned ten prvni clanek, tak tam je fotka s doktorem, ktera se zobrazuje...Totok budu muset jeste vosefovat o:-), proc se me nezobrazuji fotky o:-)
Papa, P.