O mně

Moje fotka
Mystera, bývala tajemná, záhadná...dnes je čitelná i když svá drobná tajemství má...Je kozoroh přecházející do vodnáře...Je laskavá, vnímavá a má srdce na dlani...to je Mystera, tedy já...vítej... P.S.:Pokud by Tě cokoli zaujalo a chtěl/a/ by jsi něco šitého z mojí dílny, neváhej a napiš na nakupyinternet@seznam.cz....

neděle 6. listopadu 2011

Letní klobouček a lacláčky na mimi holčičku...

Šmuchli, šmuchli na léto o:-))) 

11. červen 2011 09:55
Janičko Cingrlátková, tak tady dávám včerejší moje dílo...o:-) No, prostě u nás vede puntík v jakékoli podobě o:-))) Takže Vám představuji modelku Ellinku, která tedy ani dnes nebyla naladěna na pozování o:-))) Ale něco jsem nafotila, tak se snad model laclíků utíkáčků a kloboučku podle Belletky budou líbit... Krásnou sobotěnku, my jdem hopsat na trampošku a stavět hrady na písek... P.S. Holky, nemáte nějaký typ, jak se co nejrychleji zbavit flíčků po neštovicích???








Žádné komentáře: