O mně

Moje fotka
Mystera, bývala tajemná, záhadná...dnes je čitelná i když svá drobná tajemství má...Je kozoroh přecházející do vodnáře...Je laskavá, vnímavá a má srdce na dlani...to je Mystera, tedy já...vítej... P.S.:Pokud by Tě cokoli zaujalo a chtěl/a/ by jsi něco šitého z mojí dílny, neváhej a napiš na nakupyinternet@seznam.cz....

neděle 6. listopadu 2011

Letní klobouky, kraťasy...

Letní šmuchleníčko pokračuje o:-)))) 

16. červen 2011 12:56
...aneb, dnes má náš táta narozeniny /35/, tak jsem mu ušila malý letní dárek v podobě kraťasů v námořnické kombinaci a letní klobrc ve světlé, aby mu na hlavinku moc nepražilo o.-))) No a ještě jeden klobouček pro Elli o.-))), aby byla fešná dcérka...
Kraťasy jsou z Ikea Látečky a pláténka, majou na PD klínové kapsy a na ZD funkční výpustkové se zapínáním na dětský patentek...Jsou do gumy a stažené šńůrkou, po bocích širší lampasy...Střih je lehce halabala fik, ale približně jsem se držela konstrukční sítě pro pánské kalhoty o:-))) No, su zvědavá, jak mu padnou...Mám střihlé ještě na dvoje a jedny kalhoty a košili, jen jsem vše prostě do dneška nestihla o:-))) Holt dárky dostane průběžně o:-)))






Klobouk pro tatínka Mysteráka velikosti XL podle Belletky, krempa prošívaná...






A klobouk pro naší modelínu ELL o:-) Velikost M-menší, podle Belletky






Všem krásný den, já pádím "unést" svého muže z práce a vzít ho na bájo obídek o:-)))

Žádné komentáře: