O mně

Moje fotka
Mystera, bývala tajemná, záhadná...dnes je čitelná i když svá drobná tajemství má...Je kozoroh přecházející do vodnáře...Je laskavá, vnímavá a má srdce na dlani...to je Mystera, tedy já...vítej... P.S.:Pokud by Tě cokoli zaujalo a chtěl/a/ by jsi něco šitého z mojí dílny, neváhej a napiš na nakupyinternet@seznam.cz....

neděle 6. listopadu 2011

Letní klobouky, kraťasy...nějaká čelenka a šaty...

Opět trocha letního šmuchleníčka... 

26. červenec 2011 01:47
...aneb brouk Kvapník dává malou trošku do mlýna před blížícím se sobotním odjezdem na Slovač do Liptova...Holky, jaá fakt vůbec nestíhám a to mě ještě do soboty čeká cestující, pro slona, 2 kraťasy, 1 košile a 2 šaty...no, potřebuju nutně Číňany a udat někde Ellu o:-)))))))))))))))

šatky z hruzneho klouzaveho materialu pro známou na přání..



Kraťasy, jako má tatínek pro malého a k tomu klobouk podle Belletky...



Klobouk ze zbytečků Blis a lilipop, uzasnych materialu...pro mě o:-)))

čelenka ze zbytků Blis, nádherného materiálu, též pro mě, obé dle Bellet...Já čelenky dělala vždy z úpletu a malounko jinak o.-))) Tento střih je též fajne...


Jo a do toho chystam dětem Vánoce o.-))) čerstvě olouhovaní...copak z nich asi, asi bude o.-)))))

Žádné komentáře: