O mně

Moje fotka
Mystera, bývala tajemná, záhadná...dnes je čitelná i když svá drobná tajemství má...Je kozoroh přecházející do vodnáře...Je laskavá, vnímavá a má srdce na dlani...to je Mystera, tedy já...vítej... P.S.:Pokud by Tě cokoli zaujalo a chtěl/a/ by jsi něco šitého z mojí dílny, neváhej a napiš na nakupyinternet@seznam.cz....

neděle 6. listopadu 2011

Letní komplet košile a kraťasů, šaty a jiné tvoření...

Když miluješ oválky, není co řešit... 

17. červenec 2011 20:39
aneb, Patricia Bravo v akci...o:-)))
...věc se má tak...jakmile Ivanka otevřela svůj nádherný obchod s látkami a já uviděla oválky od Patricie Bravo, byla jsem ztracená...Nevím jak Vy, ale když vidím látku, tak moje první myšlenka je, jaký hadýrek bych ušila o:-) Nemyslím na kabelky, deky, ani zvířátka, ale fakt na hadýrky o:-)
Takže u tyrkysového oválku jsem měla jasno hned, to bude malému na letní komplet...Leč při objednání hodně často zapomínám, že zahraniční látky jsou většinou 110 šíře...čili toho bylo málo...Takže improvizace zavelela kombinaci, ale čeho...sáhla jsem po českém puntíku, myslím, že to nedopadlo nejhůř...No, a střih je samozřejmě hala bala šmik, jen jsem měla k ruce tričko a kraťasy, kvůli šířce...
No a růžový čtvereček jsem také viděla na šatičkách...původně jiného střihu, ale nakazili jste mě zde těmi jednoduchými a hlavně vskutku epesními, takže jsem je nakonec spíchla i já pro tu našu cácorku... Ty druhé jsou udělané z trika a české bavlny...Začínám totiž malou odnaučovat plenky, tak jsem potřebovala něco praktického a aby jí při tom nebyla vidět holá ďupa o:-)
Dalším dílkem je obleček na whisky, ten jsem okoukala u šikovné Dášenky-Dadouch, takže jsem nemusela pracně balit do papíru, ale milou flašu jsem oděla...
A posledním dílkem prezentace je vděčný věčný klobrc podle Ivanky...
Tak tím končím story a teď se pokochejte, doufám, že se prezenčka bude líbit o:-))))











Předestírám, že košili malému jsem dokončila 15 minut před odjezdem na zahradní oslavovou párty o:-)

Žádné komentáře: