O mně

Moje fotka
Mystera, bývala tajemná, záhadná...dnes je čitelná i když svá drobná tajemství má...Je kozoroh přecházející do vodnáře...Je laskavá, vnímavá a má srdce na dlani...to je Mystera, tedy já...vítej... P.S.:Pokud by Tě cokoli zaujalo a chtěl/a/ by jsi něco šitého z mojí dílny, neváhej a napiš na nakupyinternet@seznam.cz....

pátek 4. listopadu 2011

Loňské adventní šmuchlení....

Moje adventní šmuchleníčko.....


milé šikulky...vzhledem k tomu, že jsem se zde delší dobu "flakala", což bylo způsobeno nadměrnou pílí a adventním šmuchleníčkem, které Vám tu nyní aspoň malinko v kostce představím o:-) Všechny tyto "předměty" už mají své místečko v našem domečku o.-))) A mě hřeje nádherný pocit, když vidím, že moje dětičky září a obdivně sledují tuto výzdobu, kterou jsme přece udělali pro Ježíška, aby se mu u nás líbilo a donesl nám nějaké ty dárečky o.-))) Tak pěkný adventní čas a snad se Vám bude prezentace líbit o.-)))
do kuchyňky na okénkona dveře...formičkový...můj...mecháčci...vystřihovánky...mecháček...provázkový...andílkovýmůj Betlémkovýjedličkovánáš advenťáček hlídají skřítcipan Skřítek pro Kryštůfkapaní Skřítková pro EllíLucerničky z drátěnky podle Yvv...můj břízový stromeček...můj adventní do obýváku na stůlbańkový pro moju maminkuformičkové ozdůbky na náš stromeček...klasický advenťáček v zeleném pro mojí 90-ti letou prababiTrošku netradiční z břízových lepených otýpek pro tchýňku

Žádné komentáře: