O mně

Moje fotka
Mystera, bývala tajemná, záhadná...dnes je čitelná i když svá drobná tajemství má...Je kozoroh přecházející do vodnáře...Je laskavá, vnímavá a má srdce na dlani...to je Mystera, tedy já...vítej... P.S.:Pokud by Tě cokoli zaujalo a chtěl/a/ by jsi něco šitého z mojí dílny, neváhej a napiš na nakupyinternet@seznam.cz....

neděle 6. listopadu 2011

Loňský rastaurátorský počin o:-)

Anabáze houpacích kohoutů... 

aneb, jak jsem onehdá objevila na MMB restaurátorský počin naší Nikass a oslovila ji za účelem rady, jak na věc o:-))) Poněvadž jsem již před třemi lety restaurovala cca 45 let ony staré kohouty, ale pouze jsem jim dávala novou barevnou fasádu...žádný tmel a broušení...No a právě díky špatnýmu skladování oněch starých kohoutů se nejen oprýskal nový nátěr, ale i různě zdeformoval materiál, ze kterých byli vyrobeni...No a díky Nikass, jsem se pustila znovu do díla...řeknu Vám, byla to hrozná práce, myslela jsem, že se na to vy... Ale hnacím motorem byla pro mě ta moje malá kukačka Ellí a vidina toho, jak budou ty její kukadla zářit a já ji budu láskyplnně houpat...Vím, že snažší by bylo nechat uříznout nové díly, ale mě šlo o to zachování té nostalgie, kdy jsem se houpala na oněch kohoutech i já...No, posuďte, jak se dílo zdařilo...ještě došmuchlím návleky na skluznici, ale to nejspíš až během svátků...Jo, Niki, já myslím, že nám se nerozklíží, páč je kdysi můj dědeček sešrouboval nevzhlednými vruty, ale od té doby se prý ani nehnuli o:-)))

Ovšem Bertička je musila prostě hnedle vyzkoušt, ponevadž je defacto stejně velká, jak ta moja Ellí o:-)))

Žádné komentáře: