O mně

Moje fotka
Mystera, bývala tajemná, záhadná...dnes je čitelná i když svá drobná tajemství má...Je kozoroh přecházející do vodnáře...Je laskavá, vnímavá a má srdce na dlani...to je Mystera, tedy já...vítej... P.S.:Pokud by Tě cokoli zaujalo a chtěl/a/ by jsi něco šitého z mojí dílny, neváhej a napiš na nakupyinternet@seznam.cz....

neděle 6. listopadu 2011

Mai-tei-manduca nosítko na dítko, renovace nábytku...

Nezahálím o:-))) 

10. květen 2011 22:57
Byla jsem nucena ušít nějaké bytelné nosítko na našu roční Ellu....Je to něco mezi manducou a mai - tei, prostě podle obrázků těchto nosítek vzniklo to moje o:-) Protože se blíží tradiční víkendová svatojánská pouť na Zelené hoře ve Žďáru, na které nemůžeme chybět (choť je Žďárák jak poleno )a protože to je fakt mega akce (druhá největší po Matějské) a s kočárkem mezi těmi davy je to fakt vo nerv o.-), nebylo zbytí a vzniklo todle nosidlo... Šití to teda bylo, protože jsem obě strany vystužila frajerka ronopastem...Chudák moje Bernina, dostala záhul, ale ustála to holka se ctí o:-) Ještě přidám nějaké fotečky, kde jsme se s chlopkem realizovali společně a to na novém "starém" posezení, které vzniklo na původním kurníku a králíkárně...Vše se muselo zbourat, králíkárna se postavila nová o.-), osekat zdi, ještě teď me bolí ruce o.-)))...Prostě práce bylo hodně, ale mám neskutečnou radost, že máme kousek pohody na dvorku, ten teda máme v současnosti zavalený polomy z lesa, čekající na zpracování...Toš tak, vůbec se nenudíme, do toho nám ještě naše dcerunka náramně sekunduje o:-)... Jináč to z oken, jsou skleníky a vedle nich jsem si udělala nové záhonky s plůtkem na původní "stoleté" skalce... Tak krásný večer a já jdu konečně dodělat "dárec" na Brněnský srazík o.-) no, ten stihnu, pouť nepouť o:-)))
Nosítko...modelka Berta a moje úžasná panna z papíru od jedné šikulky...






Náš nový "starý" koutek k posezení a relaxaci...se starým kredencem s lehkou patinou, starým stolem, jehož desku jsme obrousili a nalakovali, barvovou patinu jsem nechal, jen jsem ho náležitě umyla...no a starý člunkový stroj čeká na svou slávu a renovaci...Kousek opodál mám i plynový sporák, na kterém možu chystat čajíčky, ale hlavně možu na něm zavařovat a hlavně si komponenty k zavařování chystat venku, jupíííí....





Náš táta a jeho Ella v pozadí "práce" o:-)



Žádné komentáře: