O mně

Moje fotka
Mystera, bývala tajemná, záhadná...dnes je čitelná i když svá drobná tajemství má...Je kozoroh přecházející do vodnáře...Je laskavá, vnímavá a má srdce na dlani...to je Mystera, tedy já...vítej... P.S.:Pokud by Tě cokoli zaujalo a chtěl/a/ by jsi něco šitého z mojí dílny, neváhej a napiš na nakupyinternet@seznam.cz....

neděle 6. listopadu 2011

Můj první Pepan...únor 2011

Pepan - Joska - Josífek...

aneb jak se u nás dnes v noci ve 2:15 narodil náš Josífek...Myslela jsem, že ho bude mít náš Kryštůfek původně k narozeninám, ale četl se mnou lednovou Marinu a tak se do Pepana zamiloval, že každý den chodil a žadonil o ušití...No, nešlo tomu našemu malému šmudlovi odolat o:-))) Apropo, Belletko, já myslila, že bude ještě větší o:-))) Proto je to teda náš Josífek...Jo, ještě musím vypíchnout našeho malého kreativce, látečky si vybral skoro sám, já přidala jen červený puntík...o:-)

Žádné komentáře: