O mně

Moje fotka
Mystera, bývala tajemná, záhadná...dnes je čitelná i když svá drobná tajemství má...Je kozoroh přecházející do vodnáře...Je laskavá, vnímavá a má srdce na dlani...to je Mystera, tedy já...vítej... P.S.:Pokud by Tě cokoli zaujalo a chtěl/a/ by jsi něco šitého z mojí dílny, neváhej a napiš na nakupyinternet@seznam.cz....

neděle 6. listopadu 2011

Na Velikonoční notičku o:-)

Loňská Velikonoční... 

02. únor 2011 01:26
aneb, jak jsem si krátila čekání na svůj den D a našu Ellí...Jasně, že letos použiju znova, už mám nachystané, jen, co zaklidím zítra Vánoce o.-) Náramně se mě hodí, že jsem měla loni vcelku plodné období, protože letos bych to fakt už nedala o:-) Ellí začíná chodit a hrozně moc chce poznávat a když jí něco nejde, nebo se jí něco nelíbí, umí to panečku tůze pěkně dát hlasitě najevo o:-)...Takže šmuchleníčko provádím za nočního klidu a to jen od kojení do kojení o:-) Holky, jak já bych brala den aspoň o 10 hodin delší... Tak malá inspiračka a ochutnávka našich Velikonoc...Ještě přibudou vystřihovánky do oken a nějaké jarní kytí...

Žádné komentáře: