O mně

Moje fotka
Mystera, bývala tajemná, záhadná...dnes je čitelná i když svá drobná tajemství má...Je kozoroh přecházející do vodnáře...Je laskavá, vnímavá a má srdce na dlani...to je Mystera, tedy já...vítej... P.S.:Pokud by Tě cokoli zaujalo a chtěl/a/ by jsi něco šitého z mojí dílny, neváhej a napiš na nakupyinternet@seznam.cz....

neděle 6. listopadu 2011

Obnovení doplňků naší kuchyňky....

A opět trocha Belletkovin ... 

10. únor 2011 20:40
tak trochu po Mysterovsku o:-) Vzhledem k tomu, ze me chot pri psani tohoto blogu temer dycha na zada, byt ma svuj notas o:-), nemohu nezminit jeho nalezitou pomoc pri realizaci noveho kabatku nasi kuchynky o:-). Vzhledem k tomu, ze jsem se rozhodla po 9 letech, ktere v nasem domecku jiz travime, zavest k zaluziim jeste zavesy, ktere alespon obcas zmirni prakticky celodenni sviceni a teplo od slunicka, bylo potreba namontovat na ne tyc o:-) No a kdo jiny, se mel zhostit tohoto ukolu, nez pan Mysterak, ze ? Samozrejme to byla HURA akce, ale moc protestu jsem nezaznamenala o:-). Horsi to bylo, kdyz jsem chtela zrenovovat podsedaky zidli a chtela jsem to nutne v 10 vecer, protoze u nas to jindy tak nejak nejde. mala zjistila ve 10,5 mesicich, ze ma nohy a ze se po nich chodi a to je pres den hnedle hodne prace o:-) No, ale co, manzel mile sedaky teda s jistym komentarem odmontoval a ja se mohla pustit s vervou do dila o.-) Take jsem na ne chtela nove "podprdelniky" ale kulate a v tom me Belletka tuze nahrala s jeji lednovou Marinou...a ejhle, z kulatych polstarku ja udelala "podprdelnicky", ze kterych mam obr radost a myslim, ze je ocenil i ten muj Mysterak o:-) teda, jestli jsem dobre slysela o:-) No a zaves, to uz byl takovy bonbonek...Ubrus jsem zatim nedelala, vzhledem k tomu, ze od doby, co se dodelala linka, se nase domacnost rozrostla o dva cleny a stolek pro dva je maly, jsme pozadali pana truhlare o uriznuti vetsi desky a na tu bych rada do Velikonoc, by nas beranek "nepoeal" udelala kazdemu clenovi jednu krasnou prostirku s domeckama, ktera byla v unorove Marine. Pak bude dusicka na chvilu klidna o:-) Vkladam fotecky s puvodnim zelenym kabatkem a pak kuchynku v novem do ruzova ladenem tonu o:-) jen tak pro zajimavost chci rict, ze jsem nikdy nebyla fanda ruzove, ale od te doby, co mame tu nasu cacorku, jsem nejak "vymekla" o:-) a zacinam v tehle barve nachazet i zalibeni o:-) Jeste prikladam foto vanocniho prouteneho stromecku v jarnim kabate o:-) Tak, snad se bude libit i Vam to nase spolecne dilo o:-)))...
Zeleny kabatek PRED




a ruzovy novy kabatek PO...





Detajlik "podprdelnicku" na zidlich a barovkach...


stromeček z prouti v novem kabatku...

a "vyšmuchlená krabice též v novém kabatku...

Žádné komentáře: