O mně

Moje fotka
Mystera, bývala tajemná, záhadná...dnes je čitelná i když svá drobná tajemství má...Je kozoroh přecházející do vodnáře...Je laskavá, vnímavá a má srdce na dlani...to je Mystera, tedy já...vítej... P.S.:Pokud by Tě cokoli zaujalo a chtěl/a/ by jsi něco šitého z mojí dílny, neváhej a napiš na nakupyinternet@seznam.cz....

neděle 6. listopadu 2011

Pastelkovník, Jonáš, háčkování a stužkování růžičkové...

Tvůrčí ? 

28. říjen 2011 01:28
...šiju a učím se novému....
Kdyby nebylo Mariny, Galerie a hlavně Bellet, jistojistě by nikdá nebyly Palčice...Ivanko, já děkuji za vše...Myslím, že tato víkendová akce v Palčicích každého účastníka jistým způsobem "zasáhla,"...ač jsem dlouho váhala, zda jet, nakonec jsem se tedy nahlásila, abych se viděla s milou mou Lumpi a Wofer...teď jsem ráda, že jsem  jela...Byly to bájové dny, kde jsem se naučila mnohému a kde jsem zjistila, jak jsou ostatní holky šikovné, co všecko je možné ušít, tvořit a stvořit.....Doma jsem dostala ve finále solo propustku a to už jsem věděla, že nemožu dojet zpět, aniž bych nedovezla malému pastelkovník...pod taktovkou báječné Janičky Cingr... Také bych chtěla poděkovat Any za zapůjčení báječného stroje (teď teda bledě závidím o:-))...než jsi tedy vyndala tu ceduličku se stehy, tak jsem si říkla, co to je, nic moc to neumí, ale steh to má pěkný...o:-))) Děkuji i za bájo spolupráci při šití mé milé Lumpi o:-) Doufám, že Tvůj pastelkovník sklidil obrovský úspěch...
No, jo, ale to jsem netušila, že se dám zlákat i kurzem háčkování a růžičkování u tůze šikovné a hlavně trpělivé Marušky-Marvael...Té patří obrovský dík, že se mnou měla trpělivost, že mě naučila držet háček a že mě donutila to nevzdát...Je úžasná a já jsem si díky ní odvezla nádhernou čepičku pro malou...i když velikou část uháčkovala právě Maruška...Ale Maruško, mě ty háky tak chytly, že poctivě trénuju a zkouším a aj mě mužíček od svojej mamky dovezl historikou knihu o háčkování pro začátečníky...Sem se přemohla a něco podle jejich návodu zkoušela...No a motání růžiček ze saténových stužek (od milé Peti ), jsem měla od Marušky jako bonus...Doma jsem tedy zkoušela zatím jen ty látkové a musím povědít, že ještě párkrát natrénuju a zkusím naostro saténové o:-)))
... a když už jsem zmínila Peťku, tak i jí chci poděkovat za nádherný kurz razítkování, do té doby mě neznámé disciplíny o:-) Děkuji Martince Wofer, že se mě ujala a zasvětila mě o:-))) Já si za odměnu odvezla krásnou kulatou krabici na čačínky v mojí pidimidi dílničce a také ceduličky, přáníčka...Pro mě tedy byly Palčice plodné a vskutku krásně stráveným časem...
Ještě chci zmínit, že konečně vím, co znamená "geokešink" a co jsou i ty "kešky", na které jsem si vzala s sebou holiny o:-) Gabounku, eM, Jarni...děkuji a myslím, že máme nového koníčka o:-)))
A ostatním děvčatům děkuji za společnost, za to, že jsem Vás poznala...a je pravda, že ta virtuální stránka se s reálem občas nedá absolutně porovnávat...ale o tom to asi je...
Slibuji, že jen co "odbavím" náš třídní sraz po 20-ti letech, tak sešiju i já svých 16 čtverečků, které budou jen a jen moje o.-)))
No a doma už jsem se též pustila do šmuchlení...tak vznikl Jonáš, kterého nám nadělila Ivanka na Ježíška a Betlémek v kolečkovém věnečku, který je k Ježíšku o:-)))
Pěkné sváteční ráno...

Pastelkovník s Janičkou Cingr a Lumpi




háčkování a růžičkování s Maruškou



razítkování a krabičkování s Peťkou a Marti Wofer




Jonáš pro Růženku





Věnečkový Betlémek k Ježíšku



Nu a na závěr...až slza mě ukápla...Markétko - Kerachne, jsi neuvěřitelná šikulka a já moc děkují a jsem ráda, že jsem Tě poznala zatím po hlase...o to víc se těším na face to face o:-))) Děkuji...

8 komentářů:

Janusa řekl(a)...

Ahoj Pavlí, moc Tě zdravím! A právě dojatě vzpomínám na Palčice, protože sešívám čtverečky ;-)

Marvael řekl(a)...

Pavly, mojkám milionkrát :-)

Mystera řekl(a)...

Jeee, Janicka si me nasla o.-) Dekuji za pismenka...
A Marunko mila ma, dyt vis...Mojam ♥♥♥

Milka řekl(a)...

Ahoj Pavli,tak jsem si tě taky našla a tvoje pastelkovníky jsou prostě dokonalé...

Nikita-4 řekl(a)...

Ahoj Pavli,máš moc krásný blog a výrobky z Palčic jsou nádherné,krásně jste si to tam kočenky užily♥♥♥

Dadouch řekl(a)...

Pavlínko, opět krásná pžipomínka Palčic .... moc moc Ti děkuji za Tvá slova, jak na Marině, tak na blogu.... Jsi sluníčko ...

Amelie řekl(a)...

kochám se a kochám a kochám... nádhera.

Mystera řekl(a)...

Amelko, dekuji, Ty jsi jako sen....