O mně

Moje fotka
Mystera, bývala tajemná, záhadná...dnes je čitelná i když svá drobná tajemství má...Je kozoroh přecházející do vodnáře...Je laskavá, vnímavá a má srdce na dlani...to je Mystera, tedy já...vítej... P.S.:Pokud by Tě cokoli zaujalo a chtěl/a/ by jsi něco šitého z mojí dílny, neváhej a napiš na nakupyinternet@seznam.cz....

neděle 6. listopadu 2011

Pepani - šití dinosauři dle Bellet

"Pepanovinky" 

08. březen 2011 18:16
aneb, jak jsem pokořila nezkrotnou zelenou Ikea látečku o:-))) Povím Vám, že jsem si ji onehda koupila za svého "zeleného" období a část z ní jsem střihla až na tyto Pepánky..., kteří jsou směnou za pletené košíky z papíru...o:-) Měla jsem docela obavy, jak to bude vypadat, ale nakonec jsem mile překvapená...Šití stálo teda za starou bačkoru, ještě mě nedošla kroková patka, ale mraky špendlíků to jistili o:-) Doufám, že se Vám Pepani budou líbit o:-)))
Tak, to jsou oni  Mrkající
 

 










Žádné komentáře: