O mně

Moje fotka
Mystera, bývala tajemná, záhadná...dnes je čitelná i když svá drobná tajemství má...Je kozoroh přecházející do vodnáře...Je laskavá, vnímavá a má srdce na dlani...to je Mystera, tedy já...vítej... P.S.:Pokud by Tě cokoli zaujalo a chtěl/a/ by jsi něco šitého z mojí dílny, neváhej a napiš na nakupyinternet@seznam.cz....

neděle 6. listopadu 2011

Polštářová párty u Bellet

Pillow party

29. duben 2011 09:36
Dlouho jsem ho malému plánovala, ale furt jsem to odkládala...Ale za ten pondělek jsem mu ještě dneska v noci ušila tento...Chtěla jsem ještě pro sebe, ale ve tři ráno jsem se od stroje už vyhnala, protože při představě, že už zase budu od šesti ráno fungovat se svou hyperaktivní cácorkou...Tak já holt počkám třeba na další Pillow party o:-)))) Jo a veřejně všecky Vaše nádherné polštářky do Pillow party mosím pochválit, ouplnicky koukám, co všecko dokážete vymyslet, prostě krása...A Belletce jedno veliké vyznání, jak to báječně pro nás dělá, jak nám umožňují tento prostor pro ta naše setkání, jak vymýšlí společné projekty...Je pravda, že občas zde jen prolétnu a nestíhám vše komentovat, ale aspoň takhle...Já vím, že se na mě nebudete zlobit...Jste fakt bájové a já to prostě takhle mám...Tu potřebu Vám to napsat...Děkuji, že jste a krásný dník...Já mažu natírat nábytek k posezení o:-)))))








Omlouvám s

Žádné komentáře: