O mně

Moje fotka
Mystera, bývala tajemná, záhadná...dnes je čitelná i když svá drobná tajemství má...Je kozoroh přecházející do vodnáře...Je laskavá, vnímavá a má srdce na dlani...to je Mystera, tedy já...vítej... P.S.:Pokud by Tě cokoli zaujalo a chtěl/a/ by jsi něco šitého z mojí dílny, neváhej a napiš na nakupyinternet@seznam.cz....

neděle 6. listopadu 2011

Povlečení do dětské postýlky a karnevalový kostým doktora

Obleček do postýlky a karnevalový kostým... 

25. únor 2011 18:48
Na začátku tohodle oblečku do postýlky na peřinky pro mojí Ellí byla prostě touha, jí ušít "něco" jiného, než se prodává v klasických obchodech...Pak jsem si koupila říjnovou Marinu a inspirace a nápad jsem začala nosit v hlavě...Chtěla jsem vše stihnout do Vánoc, ale čas je mým věčným nepřítelem...Tak druhý možný termín jsem si stanovila na narozeniny, mimochodem první, což se kvapem blíží o:-) Sloníka jsem tedy ušila s předstihem, ale k peřinkám jsem se furt pro samé jiné projekty a slíbené dárky ne a ne dostat...Až shodou jistých okolností (tento týden prostě nepatří mezi ty mé nejšťasnější) jsem se prostě zavřela do svého šicího "kutlochu" a potřebovala jsem ze sebe "vyšít" veškerou nahromaděnou bolest a stezk...A vzniklo povlečení na postýlku ala Bellet a karnevalový doktorský kostým pro mého Kryštůfka, který si tůze přál...Asi před měsícem měli ve školce karneval, ale manžel, jelikož malého vozí, mě to jaksi zapomněl říct, takže chudák náš malej na ten den neměl žádnou masku a prostě vyfasoval erární školičkovou a to KOZU. Byl z toho tak špatnej, že nechtěl být KOZA a mě ho bylo fakt tak líto a celkem jsem to málem oplakala za něj...Tak jsem se malého ptala, čím by chtěl být příště a on mě pověděl, že panem doktorem...Tak jsem mu snad přání splnila, vše dostane k dalším dárkům v neděli k jeho čtvrtým narozeninám...
Postýlkový obleček se slonečkem pro Ellinku...










A kostým pro malého doktůrka o:-))) kresleno gelovým perem a voskovkama na textil...




Žádné komentáře: