O mně

Moje fotka
Mystera, bývala tajemná, záhadná...dnes je čitelná i když svá drobná tajemství má...Je kozoroh přecházející do vodnáře...Je laskavá, vnímavá a má srdce na dlani...to je Mystera, tedy já...vítej... P.S.:Pokud by Tě cokoli zaujalo a chtěl/a/ by jsi něco šitého z mojí dílny, neváhej a napiš na nakupyinternet@seznam.cz....

neděle 6. listopadu 2011

Prošívaná kráska, ...a proč ne ?, podsedáky, pytlíčky na bylinky a kulatý ubrus...

...Když se hrušky semelou s kostkama o:-))) 

03. červen 2011 00:09
...aneb, jak v mezi čase dodělávám, co jsem slíbila o:-) za pletené papírové košíky...Zadání znělo 4 sedáky a kulatý ubrus s povolenými barvami oranž, hnědá, světle hnědá, i režná..., kabelku tu, co jsi dělala pro tchyňku v jakékoli barevné kombinaci a nějaký letní "utíkačky" pro budoucí snachy o:-)jo, a pytlíčky na bylinky...Tak co, jde to? Je to focený dneska v rychlosti před devátou večerní, kdy mě moje popátka usnula, tak jsem vyběhla na slunko a rychle "cvakala"...
 Takže, voalááá, kulatý ubrus a podsedáky...kanafasu bylo jenom 0,5m, takže jsem "čarovala" o:-)))





Pytlíčky na bylinky v režném pláténku...


 Celkový pohled na celou výměnou zakázečku o:-)

Prošívaná kráska varianta I.





Prošívaná kráska varianta II.




A proč ne? ještě jednou o:-)


Žádné komentáře: