O mně

Moje fotka
Mystera, bývala tajemná, záhadná...dnes je čitelná i když svá drobná tajemství má...Je kozoroh přecházející do vodnáře...Je laskavá, vnímavá a má srdce na dlani...to je Mystera, tedy já...vítej... P.S.:Pokud by Tě cokoli zaujalo a chtěl/a/ by jsi něco šitého z mojí dílny, neváhej a napiš na nakupyinternet@seznam.cz....

sobota 19. listopadu 2011

Prostě dárek...o:-)))

...dárky dělám tůze ráda a jsem ještě radši, když potěšíjou o.-) Takže jeden dárek pro tůze šikovné ručičky o:-)))
Jináč se neflákám, jen jaksi nestíhám fotit, takže dvě sukničky pro cácorky nemám nafocené a dalších asi 7 věnečků s Betlémkem se též nedočkalo svého zvěčnění...ale vážně tvořím o:-)))))
Krásný den všem ☼☼☼.

Ještě jsem stihla ušít i noční košili pro pána na přání o:-)))


A  jedno foto z vláčku cestou do Roudnice o:-) Víc jsem vážně nestihla o:-)

5 komentářů:

Katka řekl(a)...

Pavlí, tvoříš krásně :-)

lila řekl(a)...

To je veľmi roztomilé. A obdivujem, že si sadla s deťmi na vlak a hybaj k Belletkom :-)

Dadouch řekl(a)...

Pavlínko, děkuji z celého srdíčka ........

Amelie řekl(a)...

jéééé, KUKY. TEN je překrásnýýýýýýýý.

Mystera řekl(a)...

Amelko, no Ty jsi zlata, dekuji ♥♥♥