O mně

Moje fotka
Mystera, bývala tajemná, záhadná...dnes je čitelná i když svá drobná tajemství má...Je kozoroh přecházející do vodnáře...Je laskavá, vnímavá a má srdce na dlani...to je Mystera, tedy já...vítej... P.S.:Pokud by Tě cokoli zaujalo a chtěl/a/ by jsi něco šitého z mojí dílny, neváhej a napiš na nakupyinternet@seznam.cz....

neděle 6. listopadu 2011

Prostě naše Berta a girlanda...o:-)))

Přetahuju si blogy z mariny, toto je z loňska.....

Jak jsem řekla, prostě jsem se zamilovala při shlédnutí Belletčiny Berty, tak jsem si ji musila též pořídit o:-))) Stejně tak girlandičku a níže zmíněný věnec...Ivanko, Ty jsi prostě vážně "kanón" a já jsem šťastná, že se s náma dělíš o svoje poklady...Též chci hrozně moc pochválit střihovou úpravu, pač doteťka jsem střihy nepotřebovala, protože mě nebavily vytahovat ze změti čar...Ale, co vychází Marina, s chutí si je vystřihnu, protože to je fakt balada...A tak podle prosincového vznikla naše Berta...U ní jsem si vychutnávala každičký steh a vlastně úplně všecko...Moc mě bavila a musím sobecky konstatovat, že byť byla šitá se záměrem pro moje děti, tak asi NEDÁM o:-), ale jenom půjčím o:-))) Doufám, že se Vám bude líbit a Tobě Beletko - Ivanko ještě jednou převeliké díky a už se těším na další zvěřinec, poněvadž já kabelková nejsu, byť jsou všecky báječné...tak nějakej epesní batůžek, kdyby byl o:-))) Pěkný adventní víkend a krásnou stříbrnou neděli všem...

Girladička podle Belletky...

A tady už máme samotnou aktérku Bertu s mými dětmi o:-)))

Žádné komentáře: