O mně

Moje fotka
Mystera, bývala tajemná, záhadná...dnes je čitelná i když svá drobná tajemství má...Je kozoroh přecházející do vodnáře...Je laskavá, vnímavá a má srdce na dlani...to je Mystera, tedy já...vítej... P.S.:Pokud by Tě cokoli zaujalo a chtěl/a/ by jsi něco šitého z mojí dílny, neváhej a napiš na nakupyinternet@seznam.cz....

neděle 6. listopadu 2011

PW deka s minky

Minky,

09. říjen 2011 21:35
které mě potrápilo....
...tak i já jsem u Ivanky v obchůdku ukořistila nádherné minky, které jsem si chtěla "ošahat".....No jo, ale to jsem netušila, že mě dětská deka 145*92 cm dá takový kouř o:-))) Na šitíčko jsem se moc těšila, zima se blíží a deku do golfek jsem nutně potřebovala a neb máme golfky laděné do barev deky, byla jsem při šmejdění u Belletky v shopíku nadšená...Látečky dorazily, já dva dny hladila a překládala a těšila se...pak jsem otestovala současně i nové KAIcajky od Witka...Úžasný náčiní, mankote, proč jsem tak dlouho odolávala o:-)))) No, "fintily" chyběly, ale Ježíšek se blíží a já můrovala na tátovi...o:-) Takže látky byly, Kaicajky byly, nastřiháno bylo, sešitý top byl raz dva, našpendleno bylo...Jenže ouha, dala jsem pod stroj, kračejcí patka nastavená, jakštakš seřízeno a ouha...Milé minky, vatelín a top se prostě nechtěl nechat prošít...Tolik vzteku a párání nepamatuju ani ve svých šicích začátcích...
Tolik jsem tu deku chtěla cácorce udělat, tolik jsem nechtěla, aby skončila zase v mojí  kostlivčí nacpané skříni o:-)))
Holky, ste báječné, nahodila jsem dotaz a během chvíle jsem měla radu, jak na věc o.-) Jak potlačit větu, kdepa soudruzi udělali chybu o:-))) Takže tímto děkuji za cenné rady, kloboukový papír, který je slabunký a nádherně kluzký /byť pro tyto "sviňamatroše" mám nárychtuňk v podobě kluzské folie na šicí desku-nic platno/, milé minky zkrotil a já pokořila svou druhou v pořadí PW deku...Mám z ní ohromnou radost, je fakt materiálově fantastická...a holky, já už šmikám, teda krájím na další deku o:-) a to sem zde onehdá tvrdila, že PW věci už nikdy o:-)))
No, Ivanko, dívej se, jak nás fšecky krásně kazíš...o:-) Tak a po tom "kecafonu" konečně deka....a.....ještě malý bonusek....








...i já jsem dostala nádhernou pohlednici, u které mě teda nejedna "ukápla"... Krucánková vílenka ví...moc jí kujů...♥♥♥



2 komentáře:

Amelie řekl(a)...

Nádhera. podobné deky se mi moc líbí. Děkuji za nádherné komentáře u mne! Jsi úúžasnáá, já šít bohužel neumím...fňuk.

Mystera řekl(a)...

Ja dekuji za navstevu, krasna slova,a za to vsecko, co je u Tebe k pocteni, za ty nadherna slova, mamovani, lasku, nadherne fotky, za to ziti....♥♥♥