O mně

Moje fotka
Mystera, bývala tajemná, záhadná...dnes je čitelná i když svá drobná tajemství má...Je kozoroh přecházející do vodnáře...Je laskavá, vnímavá a má srdce na dlani...to je Mystera, tedy já...vítej... P.S.:Pokud by Tě cokoli zaujalo a chtěl/a/ by jsi něco šitého z mojí dílny, neváhej a napiš na nakupyinternet@seznam.cz....

neděle 6. listopadu 2011

Renovace staré Liberty, oblečný košík na mimi - loňské šmuchlení...

Jak jsem renovovala Libertu...


jak bych začala o:-))) Nejdříve se mě narodil první synek a moja mamka mě furt tlačila k tomu, že je na půdě kočárek po nás, tak ať ho dám "dokupy" a že bych ho jako mohla používat o:-))) Jsem si něco pomyslila a milej kočárek jsem na půdě "zakonzervovala přehozama a koupila si sportovní verzi od Jane o:-) No jo, ale to jsem ještě netušila, jaká se ze mě stane díky dětem vetešnice a restaurátorka všeho možného o:-))) Nicméně, malý by mě z milé Liberty stejně vyrostl, tak jsem renovaci hodila za hlavu...Ale rok s rokem se sešel a já zjistila, že čekáme druhé mimi a já zjistila, že bych si milou Libertu ráda vyšmuchlila o:-))) O to s větší radostí, když se nám narodila holčička...No, nezůstalo jenom u Liberty, ale "nový kabátek" dostal i starý beránčí fusak...A jako třešničku na dortíku jsem pořídila z ouplných zbytečků ještě k Libertičce kabelečku na madýlko pro miminkovské potřeby o.-) Musím říct, že nyní na zimu je to parádní vozítko, protože do něj nefouká a spolu s beránčím fusáčkem vytváří pro tu našu cácorku úžesně teplounký pelíšek...Je fakt, že se člověk "nadře", ale do košíku se s přehledem vlezou boby pro malého a i vcelku velký nákup o:-) A to odpružení a houpavý či kolébavý pohyb kočárku je k nezaplacení, poněvadž, než vyšlapu kopec - cca 100 m, malá už spí a vydrží v tomto úžasném stroji spát i dvě hodiny, což se mě nikdy v jiném vozítku, či postýlce nikdá nezadařilo o:-) Blahořečím mojí mamku, která mě do renovace navezla a jsem ráda, že tento již stařičký - 37 let - stroj neskončil na smeťáku o:-) a já se malounko mohla zrealizovat o:-) Látečky jsou použité z Ikea a puntík je klasická bavlněná metráž, výplně jsou ze starší matračky...No, ještě mě to nedá a vložím i proutěný košík, který jsme s manželem vytvořili pro Ellí, poněvadž z obého mám velikou radost, byť košík již nepoužíváme, ale s kočárkem jezdím opravdu ráda a musím říci, že hodně lidí nás staví a pochvalují renovaci o.-))) No, posuďte sami o:-) A ještě bych ráda poděkovala Witkovi, poněvadž jsem zvládla svoji první koláž, sice to bylo horší jak porod, ale mám ji o:-) Sice nic moc, ale byl to první pokus a odpoledne fuč o.-)))
Liberta před...
Fusak před....

Liberta a fusak po......


 A ještě kabelečka na madlo....


A zmíněný košík na mimi s dvěma kabátky o.-)))

2 komentáře:

saramar řekl(a)...

Kočárek je skvělý, dobrá práce, dobrý nápad:-)

Anonymní řekl(a)...

Dobrý den, nevím proč, ale nevidím fotky. Mohla bych poprosit o jejich zaslání na tull@centrum.cz, dostala jsem se na tento web přes jednu fotku z googlu a mám pocit, že mám stejný kočárek. Moc mne to zajímá. Díky moc. N.