O mně

Moje fotka
Mystera, bývala tajemná, záhadná...dnes je čitelná i když svá drobná tajemství má...Je kozoroh přecházející do vodnáře...Je laskavá, vnímavá a má srdce na dlani...to je Mystera, tedy já...vítej... P.S.:Pokud by Tě cokoli zaujalo a chtěl/a/ by jsi něco šitého z mojí dílny, neváhej a napiš na nakupyinternet@seznam.cz....

neděle 6. listopadu 2011

Sada malého výtvarníka tvořená pro časopis Marina 9/2011

Jak je těžké se nepochlubit o:-))) 

19. září 2011 18:54
...když Belletka vyhlásila jednoho krásného dne, pravidla ke spolupráci na časopis Marina, pověděla jsem si, že to je báječný krok a že bych jen tak "baj vaj fik" zkusila i já poslat svůj načmrkaný návrh...Vůbec by mě ani ve snu nenapadlo, že by mohl zaujmout a natož se objevit v časopise...Chtěla bych poděkovat za obrovskou zkušenost, za to, že mě šitíčkování tůze bavilo, nejen jako prototyp, ale hlavně z láteček od Ivanky... Dva dny jsem je jen hladila a různě prokládala, než jsem se odvážila je rozstřihat...Ivanka prostě umí vybrat skvosty a já děkuji, že se projekt líbí a nabízím pár foteček k dobru, jak to všecko začalo...A věřte, nepochlubit se a čekat, jestli se to bude líbit, jak se bude líbit vypracování ...prostě, je to hrozný, člověk je nervní, málem jako před prvním rande o:-)))))))
Modrý prototyp, šitý ze zbytků proužků látek...









Skvosty, které poslala Ivanka



A šitíčko z pokladů od Belletky - Ivanky /najdete ještě u ní v e-shopu/
Knoflíčky jsou od šikovné Veve-Lidušky a ceduličky od Klomel - Elišky





3 komentáře:

PaB řekl(a)...

Zasloužené uvedení v časopisu, Mysterko:))
...krásná sada pro nejmenší malíře

Amelie řekl(a)...

Nádhera, klobouk dolů.

Mystera řekl(a)...

Pavlinko, opozdene dekuji...
Amelko, di Ty, klobouk dolu pred Tebou...♥♥♥