O mně

Moje fotka
Mystera, bývala tajemná, záhadná...dnes je čitelná i když svá drobná tajemství má...Je kozoroh přecházející do vodnáře...Je laskavá, vnímavá a má srdce na dlani...to je Mystera, tedy já...vítej... P.S.:Pokud by Tě cokoli zaujalo a chtěl/a/ by jsi něco šitého z mojí dílny, neváhej a napiš na nakupyinternet@seznam.cz....

neděle 6. listopadu 2011

Šicí začátky...

Moje šicí začátky... 

10. únor 2011 23:05
aneb něco pro pobavení a povzbuzení začátečnic o:-)))
Toto vsecicko jsou moje výtvory cca 20 let staré a dávám jako vzpomínku a povzbuzení pro začínající šikulky o.-))) Nejstarší je koblih, ten jsem dělala asi ve 13-ti letech  pro segru k Ježíšku a nedávno jsem zjistila, že ho ještě má, stejně tak jako myšku s kloboučkem, kterou jsem dělala ve svych 15-ti, tušim, ze ji k narozeninam o:-)))

Žádné komentáře: