O mně

Moje fotka
Mystera, bývala tajemná, záhadná...dnes je čitelná i když svá drobná tajemství má...Je kozoroh přecházející do vodnáře...Je laskavá, vnímavá a má srdce na dlani...to je Mystera, tedy já...vítej... P.S.:Pokud by Tě cokoli zaujalo a chtěl/a/ by jsi něco šitého z mojí dílny, neváhej a napiš na nakupyinternet@seznam.cz....

neděle 6. listopadu 2011

Šitá kabelka - ...a proč ne ?

A proč ne ? 

28. květen 2011 17:49
...tak Vám holky představuju svou druhou textilní kabelku podle Belletky o.-) Není z designových skvostů, ale je z mé oblíbené Ikea látečky v kombinaci s riflovinou...Je pro jednu osůbku, která mě "konečně" uplete košíky z papírů a já výměnou pro ni ušiju nějaké věcičky a kabelka patří k jednim z nich o:-) NO, myslím, že dopadla celkem dobře, já začínám taškám teprvá přicházet na chuť o:-)...Takže ještě pár a ušiju i nějakou pro sebe o:-))) Krásný den, u nás stále pršavo o.-) Jo, k dobru dávám ještě fotku té naší cácorky, tůze chtěla kabelku "pomojat", ale víme jak by to dopadlo, že o:-), tak dostala "čemodán" a docela si s ním i 20 minut vyhrála o:-)))









Za štítky děkuji Veverce - Lidunce, jsou fakt užasnééééé :-)))

A zde je ta naše cácorka a její "čemodánová" chvilka....:DDDDD

Žádné komentáře: