O mně

Moje fotka
Mystera, bývala tajemná, záhadná...dnes je čitelná i když svá drobná tajemství má...Je kozoroh přecházející do vodnáře...Je laskavá, vnímavá a má srdce na dlani...to je Mystera, tedy já...vítej... P.S.:Pokud by Tě cokoli zaujalo a chtěl/a/ by jsi něco šitého z mojí dílny, neváhej a napiš na nakupyinternet@seznam.cz....

neděle 6. listopadu 2011

Šitá panenka - miminko...

Tajemství čevené punťavé škatulky na kolečkách...

19. září 2011 01:02
...miluju září, miluju jeho babí léta, miluju, jak umí namalovat v tento čas přírodu, miluju žářijová rána...Miluju září, protože v tomto měsíci miluju datum 18.9....Obzvlášť v tento den si užíváme naše společná MILUJI... Včerejší den patřil i naší malé cácorce Elle, která objevila tajemsví o:-))) Inspirována jedním blogem tamní šikulky, zhotovila jsem asi 5 prototypů, které letěly do koše...Až s tím posledním jsem byla jakštakš spokojená...Tak, jaké že je to tajemství o:-)))


Veveruško milá, jsi zlaté dívčí s úžasně šikovnýma ručkama, Tvoje srdénkové knoflíčky jsou náááádhernééééé....děkuji ♥♥♥



Žádné komentáře: