O mně

Moje fotka
Mystera, bývala tajemná, záhadná...dnes je čitelná i když svá drobná tajemství má...Je kozoroh přecházející do vodnáře...Je laskavá, vnímavá a má srdce na dlani...to je Mystera, tedy já...vítej... P.S.:Pokud by Tě cokoli zaujalo a chtěl/a/ by jsi něco šitého z mojí dílny, neváhej a napiš na nakupyinternet@seznam.cz....

neděle 6. listopadu 2011

Šité pohlednice s aplikacemi...

Jak to vypadá, když něčím pověříte chlapa... 

21. září 2011 13:00
...aneb, jak tu číhám na blogy o pohlednicách...poněvadž i já pilná včelička v nedělu nějaký ten kousek našila a zabalila, aby v pondělí byly pěkně na cestě...Muže svého jediného jsem pověřila, neb i on pracuje na poště a je vlastně u zdroje...Jaké bylo moje překvapení, když mě asi před hodinkou volá s otázkou, jak moc bylo důležité poslat ty obálky v igelitce? /byly tam mimo jiné i pozvánky na náš třídní sraz ze základkou/...Sem myslila, že vyletím z kůže...a on mě jen tak mýrnyx týrnyx poví, že igelitku vozí už třetí den v autě a že na ňu úplně zapomněl...No, můžu já mít radost a pak tady čouhat s očekáváním, že některou z Vás potěším...Béééé, plakat se mě chce, ale dušoval se, že dneska to už poslal.../večer doma teda bude ještě osobní vylágoš/...tak se moc omlouvám...a tady je malá ochutnávka od nás...

2 komentáře:

Amelie řekl(a)...

Jsou nádherné, kouzelné.

Mystera řekl(a)...

Ty jsi taaak hodna, dekuji za krasna pismenka....