O mně

Moje fotka
Mystera, bývala tajemná, záhadná...dnes je čitelná i když svá drobná tajemství má...Je kozoroh přecházející do vodnáře...Je laskavá, vnímavá a má srdce na dlani...to je Mystera, tedy já...vítej... P.S.:Pokud by Tě cokoli zaujalo a chtěl/a/ by jsi něco šitého z mojí dílny, neváhej a napiš na nakupyinternet@seznam.cz....

neděle 6. listopadu 2011

Společnými silami s manželem ušitá PW deka z akce Bellet v ložnici...

Bellet i v naší ložnici, teda v obýváků o:-))) 

19. září 2011 01:30
...aneb, jak jsme si s Mysterákem nadělili společně ušitou naši první deku k 7-mi letému manželskému výročí o:-))) Myslím, že IVANKA vyhlásila šitíčko v pravý čas...děkuji....Měli jsme možnost si tedy jako památku na naše výročí, krásně u šitíčka zavzpomínat o:-))) Na čas šití, se nám kuchyňka a její velký stůl, změnila v pracovnu, ale myslím, že šitíčko se nám oběma líbilo a finálně jsme krásně odměněni...Co na naši Bellet v ložnici říkáte ???


Deka je již vypraná a jako podložení jsem zvolila schválně nevyprané nové prostěradlo, které se po vyprání samozřejmě srazilo a udělalo to "zmuchlání", které bylo fakt úmyslně naplánované o:-)








Mimo jiné jsem dostala kytičku a chňapky /kupované, ne avizované, s láskou šité mým Mysterákem o:-), poněvadž po dvojitém párání, šly milé chňapky prý do koše o:-)))))/, ale aspoň Vám ještě přihodím foto, kdy si na ně ještě s elánem sobě vlastním střihal o:-))))))

1 komentář:

fialka012 řekl(a)...

Jé, tak to je super,jako u nás od srdíček až po vajíčka a bez remcání a ještě ho to baví....Jsme to,ale hledačky...