O mně

Moje fotka
Mystera, bývala tajemná, záhadná...dnes je čitelná i když svá drobná tajemství má...Je kozoroh přecházející do vodnáře...Je laskavá, vnímavá a má srdce na dlani...to je Mystera, tedy já...vítej... P.S.:Pokud by Tě cokoli zaujalo a chtěl/a/ by jsi něco šitého z mojí dílny, neváhej a napiš na nakupyinternet@seznam.cz....

úterý 8. listopadu 2011

Věnečkobraní...

S blížícím se adventem, každý rok vytvářím věnečky...nejen pro to, že ač je to piplavá práce, báječně se u ní dá relaxovat a hlavně to doma udělá spoustu parády...Tyto Betlémkové mám nejraději...šiju je již třetím rokem a stále jsou v kurzu...Mám i nějaké do foroty, tak si klíďo písni, pokud by se líbil i Tobě o:-)

Krásný večír všem...

10 komentářů:

Calenndula řekl(a)...

milá Pavlínko, je nádherný všechno, co děláš. ten věnec teda žeru. a všechno co je tady u Tebe. krásná deka, a potřeby pro malíře nemaj chybu. snad se k nim dostanu, než děckám bude patnáct :-) moc se mi líbí. jo a zpívám si tu s Louisem, je to paráda.
měj se krásně,
H.

Mystera řekl(a)...

Haninko, no Ty jsi takovy milous, moc dekuji...Je, tolika chvaly od takove sikulky, mankote...JJ a Luis je muj veliky favous, jeho zpevi saxik me proste dycky dostava o:-))) No a k temu mojmu cokoladovemu pozadi neslo zvolit jinac o:-))) Papa a kuju za navstevu...☼☼☼

AMA_tér řekl(a)...

krásný věneček, já jsem ještě s vánočníma věcma nezačala a asi ani moc času nebude... tak se ráda pokochám jinde :-)

Věra řekl(a)...

Ahojky Pavlí, taky mám takový věneček doma, sklidila jsem s ním děsné úspěchy, takže se na světlo podívá i letos :) Zdravím velice a vzpomínám na Palčice :) papa

Lenka řekl(a)...

Pavlí, moc krásný nápad. Když na to to kouknu - jednoduché a tak krásné...něžné...

Janusa řekl(a)...

Pavlíí, ahoj...víš, jakou radost jsem měla, že jsem Tě včera potkala ;-) A jste s mamkou borky, že jste podnikly takovou dlouhou cestu s prťaty...a bylo to parádní viď? Skvělá atmosféra u Ivanky...jen to vždycky hrozně uteče...

Jo, a věnečky jsou moc krásný!! Já mám takové jednoduché nejraději ;-)

Katka řekl(a)...

Pavlí, krásný věnečky :-)
K.

Mimoska řekl(a)...

Pavli, tak ty věnečky betlémečkové jsou fakt parádní. Máš tu parádní čmaněníčko. Je tu u tebe hezky.

Amelie řekl(a)...

to je úúžasnéééééééé. Krása.

Mystera řekl(a)...

Mankote, Ameli, moc dekuji....