O mně

Moje fotka
Mystera, bývala tajemná, záhadná...dnes je čitelná i když svá drobná tajemství má...Je kozoroh přecházející do vodnáře...Je laskavá, vnímavá a má srdce na dlani...to je Mystera, tedy já...vítej... P.S.:Pokud by Tě cokoli zaujalo a chtěl/a/ by jsi něco šitého z mojí dílny, neváhej a napiš na nakupyinternet@seznam.cz....

neděle 6. listopadu 2011

Žabák Mečislav...

Prostě "Mečislav" o.-)))

28. duben 2011 23:24
Mečislav proto, že můj chloupek, když jsem mu žabáka ukazovala, zrovna listoval kalendářem s novými jmény a Mečislava na mě doslova s huronským smíchem vychrlil...No a aby byl žabák trochu jiný, pořídila jsem mu houpačku a zavěsila toto celé dílo nad postel malého... Radost ani nemusím líčit, byla obrovská...






Ještě se musím chlubnout šikovností našeho Kryštůfka...







A jediné moje letošní velikonoční tvoření


Žádné komentáře: