O mně

Moje fotka
Mystera, bývala tajemná, záhadná...dnes je čitelná i když svá drobná tajemství má...Je kozoroh přecházející do vodnáře...Je laskavá, vnímavá a má srdce na dlani...to je Mystera, tedy já...vítej... P.S.:Pokud by Tě cokoli zaujalo a chtěl/a/ by jsi něco šitého z mojí dílny, neváhej a napiš na nakupyinternet@seznam.cz....

neděle 6. listopadu 2011

Zavinovačky, které byly loňským dílkem pod stromeček...

A ještě malá výpomoc Ježíškovi...

aneb, jak jsem ušila svou druhou rychlozavinovačku pro svojí těhu švagřici na přání v zelené...Malounko inspiro pro mě byla Ellinky osuška s kapuckou...Pro porovnání si ještě dovolím vystavit svou první rychlozavinovajdu, kterou jsem dělala pro svojí Ellinku...Tak, snad se dárek bude líbit, já být miminko, tak su teda jako spokojená o:-))) Jo, a až vypiluju Witkův návod na koláže, budu též spokojená, zatím je to pro mě španělská vesnice, ale snažím se o.-)))

Žádné komentáře: