O mně

Moje fotka
Mystera, bývala tajemná, záhadná...dnes je čitelná i když svá drobná tajemství má...Je kozoroh přecházející do vodnáře...Je laskavá, vnímavá a má srdce na dlani...to je Mystera, tedy já...vítej... P.S.:Pokud by Tě cokoli zaujalo a chtěl/a/ by jsi něco šitého z mojí dílny, neváhej a napiš na nakupyinternet@seznam.cz....

neděle 6. listopadu 2011

Zvěřena dle Belletky...

Belletkoviny, 

02. únor 2011 01:01
aneb, jak se náš zvěřinec rozroste o Bertu číslo 2, Jonáše, Hafánka a Slonečka...Všecičko jsem tvořila za totálního "blázince", protože dětičky jsou nemocné a já nejsem na tom o moc lépe...Takže mezi čajíčky, utíráním nosánků a absolutní "nekázní" dětiček, vznikla tato partička...Musela jsem pohnout, protože budou mít narozeniny a Kryštůfek si tůze přál pejska Artura a novou Bertu...No a Sloneček bude pro Ellí, ještě k němu dodělám nějaké barevně se hodící povlečeníčko do její postýlky a doufám, že stihnu i Emu o:-)... Šít všecko 2* jsem teda zavrhla, né, že by zviřátka nebyla kam dát, ale výplň a čas jsou mými nepřáteli o.-))) Tak co, líbí se zvěřinec???



Žádné komentáře: