O mně

Moje fotka
Mystera, bývala tajemná, záhadná...dnes je čitelná i když svá drobná tajemství má...Je kozoroh přecházející do vodnáře...Je laskavá, vnímavá a má srdce na dlani...to je Mystera, tedy já...vítej... P.S.:Pokud by Tě cokoli zaujalo a chtěl/a/ by jsi něco šitého z mojí dílny, neváhej a napiš na nakupyinternet@seznam.cz....

středa 14. prosince 2011

Na dětskou notičku...


Pastelkovníčky jsou šité podle nápadu Janinky Cingr.....Je to úžasný vynález...Já si jeden dovezla z Palčic pro našeho synka a mosím říct, že je téměř denně v pernamenci o:-))) Tyto byly šité pro jednu paní, ale už se neozvala...No, jsou prostě k mání včetně pastelkové a omalovánkové náplně...Takže, pokud by jste chtěli, písnite na EMILA o:-)

3 komentáře:

Calenndula řekl(a)...

jsou parádní, obdivuji Tvé aplikace, Pavlínko! já dělala pastelkovníky dětem k vánocům a vypotila jsem jen srdíčka :)
myslím, že se neohřály (nebo neohřejou).
a ten nový sloneček je krásný, ta růžová na ouškách je moc pěkná.
také jsem narazila na profil Tvého muže na Marině a obdivovala jsem ty skvosty, co vyrobil pro děti z nočních stolků. ty budou skákat do stropu....
je vidět, že jste se pěkně sešli, oba tak šikovní...
pěkné dny,
H.

Amelie řekl(a)...

to je náádhera. To by se líbilo Jendovi.

Mystera řekl(a)...

Jejda, pisani od Haninky a ted i od Amelky...Moc dekuji, zrovna take mile duse....Opravdu velke diky...♥♥♥