O mně

Moje fotka
Mystera, bývala tajemná, záhadná...dnes je čitelná i když svá drobná tajemství má...Je kozoroh přecházející do vodnáře...Je laskavá, vnímavá a má srdce na dlani...to je Mystera, tedy já...vítej... P.S.:Pokud by Tě cokoli zaujalo a chtěl/a/ by jsi něco šitého z mojí dílny, neváhej a napiš na nakupyinternet@seznam.cz....

pondělí 19. prosince 2011

Obchůdek a postýlka přichystané na Ježíška...


...tak jsem ještě dnes donachystala obchůdek a postýlku pro kryštůfka a Ellinku.....Takže, takto to bude vypadat pod stromečkem...o:-)))Teda, je to focené v domku prababi, ale toto je již konečná fáze o.-)
K obchůdku jsem musela našít potřebné pytlíčky na prodávané zboží a samozřejmě zástěrku dle zářijové Mariny pro pana prodavače o:-)...Náš malý se vzhlédl v Cingrlátkových hvězdičkách, tak tam má tu hvězdičku aspoň jednu o:-)









A postýlka pro miminko, které je ve fázi šití o:-))) Bude pro našu malou cácorku...


 A postýlka před, je ještě po mě a mojí sestře...děkuji za svého šikovného muže, který ji takto vymazlil a já obšila.....

2 komentáře:

Ajka řekl(a)...

Kyblíčky s bylinkama jsou perfektní, ty se mi moc líbí! A zástěra super ..... peřinky krásný jsi ušila, ještě aplikaci na ozdobu ....
JSTE ŠIKULKOVÉ !!!

Amelie řekl(a)...

Ty jsi úúžasnáááá.