O mně

Moje fotka
Mystera, bývala tajemná, záhadná...dnes je čitelná i když svá drobná tajemství má...Je kozoroh přecházející do vodnáře...Je laskavá, vnímavá a má srdce na dlani...to je Mystera, tedy já...vítej... P.S.:Pokud by Tě cokoli zaujalo a chtěl/a/ by jsi něco šitého z mojí dílny, neváhej a napiš na nakupyinternet@seznam.cz....

pondělí 19. prosince 2011

Pomáháme Ježíškovi o:-))))

Kuchyňka připravená na Ježíška...


...a můj předčasný dárek od Ježíška ...
... jak jsem slíbila, tak vkládám načančanou a obšitou kuchyňku pro Ellinku...Nádobíčko samozřejmě bude též, jen je již pěkně zabaleno a nachystáno Ježíškem pod stromeček...Z kuchyňky mám obrovskou radost a doufám, že malá i malý budou též spokojeni... Ještě jsem jim našila nové podsedáčky ve stejném tonu na židličky a prostírky na stoleček...Takže budou mět svůj hodovací a kuchtící koutek o:-)
Foceno je v domku u prababi...






A zde ještě můj "ježek" na nitě od mého šikovného manžela Mariňáka Mysteráka...Je vážně šikulka, třeba jednou na důchod si zřídíme společnou kreativní dílničku o:-)
Jo, omlouvám se za "kreativní nepořádek" ve své pidimidi dílničce o:-)


4 komentáře:

AnďaH řekl(a)...

Je úžasná!!!

Cettia řekl(a)...

Máte to nádherné, hned by jsem si šla hrát. Jste moc šikovní a velké hračičky:)

Amelie řekl(a)...

to je náádhera. Kdepak jste k ní přišli?

Mystera řekl(a)...

Moc dekuji vsem za zastaveni a pismneka...a Ameli, no, tak nejak jsme ji od zari s mym muzem robili o:-))) Moc nas to bavilo a ted bavi, ze to deti bavi o:-)