O mně

Moje fotka
Mystera, bývala tajemná, záhadná...dnes je čitelná i když svá drobná tajemství má...Je kozoroh přecházející do vodnáře...Je laskavá, vnímavá a má srdce na dlani...to je Mystera, tedy já...vítej... P.S.:Pokud by Tě cokoli zaujalo a chtěl/a/ by jsi něco šitého z mojí dílny, neváhej a napiš na nakupyinternet@seznam.cz....

pátek 30. prosince 2011

Šmuchleníčko a PF

Ještě pár šitých kousků na Ježíška a PF......

asi týdenní moje snažení a dodělávání restíků před Ježíškem...

Krásný den a krásné čekání na Nový rok...pohodu, zdraví a štěstí a spoustu tvůrčích nápadů a elánu po celý nový rok...
Pejskový polštářek č. II.

Sloneček pro štěstí č. II, má ale malý rozdíl od prvního o:-)
 


 Kampak já dnes pojedu ? aneb batůžky pro moje šmudlíky... Ušito ze dvou 1/2 yardů o:-)



Miminko do postýlky pro mojí cácorku...Stávající už je chudák tááák otahané....


Botanické kapsičky na mobily a na mince do šitých kabelek na Vánoce... Jsou sešité z těch posledních kousíčků...


A také nákupka, upravených parametrů, aby se dala ušít z 1/2 yardu...

Nové povlečení do ložnice - můj 1,5 letý kostlivec ve skříni o:-)
A nový ubrus z látek od Belletky...


Moje jahůdka na dnešní vychajdě....


A PF od nás pro všechny....Takže do teho nového roku, nechť všechny provází zdraví, štěstí a pohoda.....

7 komentářů:

Katroš řekl(a)...

Mojenka si taká šikovnáááá, no čo mám písať:-) Mysterčatká sú rozkošnéééé, cmučkám ♥ Len to naaaaaaaaj do Nového roka celej rodinke prajem ♥

Elianna řekl(a)...

Ty jo, ty jedeš jako pendolíno :o) klobouk dolů!
I já přeji, Tobě i Tvé rodince hodně zdraví, štěstí a pohody v novém roce.

Amelie řekl(a)...

Nádherné výtvory. To PF-ko je úúžasnéé. Hodně zdraví, štěstí a lásky v novém roce.

Monika řekl(a)...

Nádherné přáníčko....jsou tak roztomilí....:-D Vám také vše nejlepší do nového roku, spoustu takových nápadů jako kuchyňka a obchod a hlavně realizací....:-D

Všechno to máš moc krásné, batůžky vedou...:-D

Mystera řekl(a)...

Devcatka, moc dekuji za mila pismenka, psani me nikda moc neslo, ste moc hodne....Take Vam vse nej...a hlavne teho zdravi...

Daja řekl(a)...

Ahoj Mysterko,je mi jedno kdo jsi ,ale děti a Ty jste jak panenky hezoučké a umíš krásné věci ,zase Tě navštívím a ráda Tě uvítám i u sebe na Duze -Daja

Mystera řekl(a)...

Mila Dajenko,
moc dekuji za pismenka, nakouknuti, jezda...Vsak u Tebe je tez tuze krasne, zrovinka jsem na navsteve a obdivuju ty stare sklenene supliky, ach, ach...Krasny vecir od nas z Vysociny...