O mně

Moje fotka
Mystera, bývala tajemná, záhadná...dnes je čitelná i když svá drobná tajemství má...Je kozoroh přecházející do vodnáře...Je laskavá, vnímavá a má srdce na dlani...to je Mystera, tedy já...vítej... P.S.:Pokud by Tě cokoli zaujalo a chtěl/a/ by jsi něco šitého z mojí dílny, neváhej a napiš na nakupyinternet@seznam.cz....

úterý 17. ledna 2012

Čepice, šála, nákupní tašky a jarní ptáčkové na větvičkovém srdéčku

šmuchli, šmuchli... 


opět malounko šitíčka od nás a chlubení......
....krásný večír od nás ze zachumelákované Vysočiny...Nastal čas, abych i já přišla s troškou do mlýna...Poněvadž jsem stihla i něco málo vyfotit, než se rozprchnulo do světa o:-) No, nějak nestíhám fotit, jak jsem na tom blbě o:-)))
Nákupky, ty jsou v kurzu stále o:-) šité z půl yardu a zbytků, poněvadž jsem škudla a víc nedám o:-) Né, ale kupuju si látečky po půl yardech, abych měla vícero vzorů  a pak se musím prát se spotřebou... Moje tašky mají dno 13*41 cm  a výška tašky je 46 cm. Uši jsou z polypropylénových popruhů, částečně obaleny designovou látkou a jako výstuhu, mám použitý penefol, se kterým se též dobře pracuje...Kdysi jsem koupila obr ruli od Haby, tak ho postupně likviduju o:-)





Dále se chci chlubnout setem čepice a šálky z La Pettit kolekce...Pořád jsem nevěděla na co bych ji tak užila...No, tak k novému kabátu, který jsem dostala k narozeninám od táty, jsem si udělala radost a rozstřihala 1/2 yard broskviček a 1/2 yard minek...vše samozřejmě od Belletky o:-)



No a jaro se přece maličko blíží, tak opět moji ptáčkové na přání...




No a zde Vám představuji onu, na které toto vše vzniklo, je báječná a je moje...A je to opět Bernina, jsem prostě věrná...Je mým dalším narozeninovým dárkem...Děkuji tedy svému báječnému muži, který mě v mých snech a pošetilostech podporuje.....

2 komentáře:

Marvael řekl(a)...

Ahoj Pájo, nevěděla jsem, že máš narozeniny, dodatečně přeji štěstí v životě, život ve zdraví, zdraví v pořádku, pořádek v hlavě, hlavu v oblacích a žádná oblaka na všedních dnech M.

...a soustu radosti při šití na nové krasavici. Maríí

Amelie řekl(a)...

Jůů, ti ptáčkové jsou náádherníí a ta růžová taška taky.