O mně

Moje fotka
Mystera, bývala tajemná, záhadná...dnes je čitelná i když svá drobná tajemství má...Je kozoroh přecházející do vodnáře...Je laskavá, vnímavá a má srdce na dlani...to je Mystera, tedy já...vítej... P.S.:Pokud by Tě cokoli zaujalo a chtěl/a/ by jsi něco šitého z mojí dílny, neváhej a napiš na nakupyinternet@seznam.cz....

pondělí 9. ledna 2012

Cestovní taška, čepice

... jdu se podělit a pochlubit....

se svým šmuchlením o:-)))
O víkendu jsem měla úžasnou návštěvku jedné tůze šikovné Marinky...Su ščastná, že zde mám vcelku blízko dušinku, se kterou možu sdílet společné nadšení pro šití...Prostě slovo dalo slovo a v sobotu jsme si daly šicí randevu...Chtěly jsme šít kabelky...Nakonec jsme každá dala něco jiného o:-))) a já si nastříhala na cestovku, kterou jsem měla v hlavě hodně dlouho a tak nějak nevycházel čas ji zrealizovat...K šití jsem se tak nějak nedostala, ale vůbec ničeho nelituju, bo ta sobota byla báječná... A cestovku jsem spáchala hned druhý den...Je možná s drobnými změnami, bo z duše nenávidím návody, manuály...Ale u Belletčiných se překonávám a vyhledávám si aspoň pasáže, jak velké příslušné díly baj vaj fik mám šmiknout...Mě by se tůze líbilo, kdyby toto bylo psáno hned pod spotřebou materiálu o:-))) Ale je mě jasný, že až takhle si teda vymejšlet nemožu o:-))) Zdravím Ivku o:-)))
Takže, tu je ona cestovka, nevím, zda je unisexová, či pouze pánskou záležitostí, ale já ji moc chtěla vyzkoušet právě z tohoto mateiálu.....Vevnitř mám takovou maskáčovou viskozu a šikmý proužek jsem dala celý na stroji, bo ručního šití jsem si na škole užila víc než dost, tak když můžu, ráda se vzdávám o.-))) Veliký hold vzdávám svému stroji Bernine E 66 - obyčejnému stroji, ale neskutečnému tahounovi...zvládla to jako prd...o:-)))







No, a když je ta zima, tak i já jsem si ušila tu čepici podle Mariny...Vypodšívkovaná je krásným počesaným mimibavlněným flanelem a z mých prvních zahraničních látek...


No a nakonec Vám dávám našu cácoru, jak si hraje s postýlkou pro panenky, co dostala od Ježíška o:-)



Krásné ráno všem....

6 komentářů:

ttalbi/Táňa řekl(a)...

Ahoj Mysterko ... tak už jsem doběhla ..dyž říkali ,že se tu hraje:-)) ..no co hraje?????ale toho šití co tu je:-)) krásné a tato taška aj s čepiců no nádhera ...a zasejc přijdu tak se měj ♥

Dadouch řekl(a)...

Pavlínko, taška je nádherná a vybrala jsi super látku .... Malá je kouzelná a je Ti strašně podobná ....

Monika řekl(a)...

Krásná taška, nádherná čepička a malá je naprosto úžasná....:_D

Mystera řekl(a)...

Tani, Dasi, Moni, dekuji za zastaveni a pismenka, jste hodne o:-))) A Dasi, du to precist nasemu tatovi, ponevadz od mala tvrdi, jak je stvoril k obrazu svemu...o:-))))))))

Mimoska řekl(a)...

Pavli, móóóc pěkné čmaněníčko. Čepule je bezva, boží látečka. Kde na to všechno čmanění holky berete ten čas? Já mám pocit, že s těma mýma andílkama nic pořádně nestihnu;o))).

Amelie řekl(a)...

Nádhera. Nevím, jestli se mi líbí víc cestovní taška nebo dítko v postýlce. :-)