O mně

Moje fotka
Mystera, bývala tajemná, záhadná...dnes je čitelná i když svá drobná tajemství má...Je kozoroh přecházející do vodnáře...Je laskavá, vnímavá a má srdce na dlani...to je Mystera, tedy já...vítej... P.S.:Pokud by Tě cokoli zaujalo a chtěl/a/ by jsi něco šitého z mojí dílny, neváhej a napiš na nakupyinternet@seznam.cz....

čtvrtek 19. ledna 2012

Dinosaurus

Jeden mazlík na přání naší ex panučitelky ze školičky.....Chtěla rychlovečku na přání pro kamarádky dítko...Tak jsem doufám potěšila...Narodil se včera v noci...
Krásný večer !

2 komentáře:

U Vincenta řekl(a)...

No máš to tu krásný, už jsem chtěla přidat komentář minule, ale nějak mi to nezafungovalo, tak snad se tento chytne. Moc se mi líbí ti jarabáčci na srdíčku, super nápad :o)

fialka012 řekl(a)...

Ten se povedl je úžasný...❤❤❤