O mně

Moje fotka
Mystera, bývala tajemná, záhadná...dnes je čitelná i když svá drobná tajemství má...Je kozoroh přecházející do vodnáře...Je laskavá, vnímavá a má srdce na dlani...to je Mystera, tedy já...vítej... P.S.:Pokud by Tě cokoli zaujalo a chtěl/a/ by jsi něco šitého z mojí dílny, neváhej a napiš na nakupyinternet@seznam.cz....

středa 25. ledna 2012

Jarní ptáčci na proutí a sluníčko

Jarní vábení... 


☼☼☼
...prostě asi takhle...Je u nás kupa snihu, ode dneška přituhlo a mě se zastesklo po jaru...a tak jsem šmuchlila na jarní notičku...a dávám k dobru opět variace na moje ptáčkové "věnečky"...Měla jsem "objednávku" do našeho cvičícího hubnoucího kurzu a udělala jsem i něco do foroty, bo se mě u těch pípelónů vážně dobře relaxuje /jsou oboustranní, za hlavičku visicí a přivázaní a až jednoduše přestanou bavit na srdíčku, šup s nima jinam o:-) /...Tak, pokud by jste někdo chtěl, písnite na uvedený EMIL pod mým profilem a možem se domluvit o:-)
Jináč všem přeju krásného večíra od nás z Vysočiny...



A protože u nás i dnes nádherně svítilo, tak i jedno Mysteří slunko jasné o:-) I to je k mání o:-)

8 komentářů:

Katroš řekl(a)...

Tí pipuliaci sú úžasnííí mojenka ♥

Mystera řekl(a)...

Mojenko, Ty jsi milous, moc dekuji, papa a krysny den...♥♥♥

Daja řekl(a)...

Mysterko u mě na blogu máš překvapení vyzvedni si ho ...Daja

Amelie řekl(a)...

Ptáčci, sluníčko, srdíčko..nádhera. Nevím, co mám chválit dřív.

Mystera řekl(a)...

Dasenko, mankote, no Ty jsi ale mila, take prekvapeni, moc dekuji...Smankote, ja su recnik na baterky, ale vazne si toho moc vazim a dekuji, jsi zlata...Krasny vikend. P.

Mystera řekl(a)...

Amelinko, Ty jsi taaak hodna, dekuji...na oplatku se jdu zase potesit k Tobe, ju? Krasny vikend v ramci moznosti a hlavne bez bolesti...Objimam...

Lenka řekl(a)...

Pipíni jsou senzační a vůbec nejvíc se mi líbí ty jejich pruhované zobáky. Furt přemýšlím, či už jsem to aj někde venku neviděla lítat...???

fialka012 řekl(a)...

Jsou úžasní...