O mně

Moje fotka
Mystera, bývala tajemná, záhadná...dnes je čitelná i když svá drobná tajemství má...Je kozoroh přecházející do vodnáře...Je laskavá, vnímavá a má srdce na dlani...to je Mystera, tedy já...vítej... P.S.:Pokud by Tě cokoli zaujalo a chtěl/a/ by jsi něco šitého z mojí dílny, neváhej a napiš na nakupyinternet@seznam.cz....

čtvrtek 19. ledna 2012

Painko, děkuji...♥♥♥

Dnes odpoledne jsem našla v poště na Fléru vzkaz od Pavlínky Painky,  že mám u ní na blogu malé překvápko (určitě juknite na její krásný blog, je to veliká šikulka).
No, ano, překvápko to rozhodně bylo, ale malé rozhodně ne...je to milé, krásné...Nejsu mistr slova a jako řečník na Oscarech bych rozhodně neuspěla ☺...
Pavlínka udělila mému blogu ocenění, které mě bude hodně dlouho hřát a budu si ho hýčkat...




Jedná se o ocenění, které může získat malý blog do 200 pravidelných čtenářů. Každá z oceněných pak umístí na svůj blog odkaz na osůbku, od které ocenění dostala, sama ocení dalších 5 blogů a jejich majitelům zanechá na jejich bogu vzkaz.  

No, tak, a teď babo raď :DDD, koho to mám ocenit ? Bloguju krátce, krátce sleduju blogy jiných uživatelů a je pravda, že poslední dobou mě hodně blogů "dostalo" a byť blogerky znám jenom virtuálně, každou velmi obdivuji, každá je jedinečná a proto si dovolím poslat i jim toto krásné ocenění...

Amelie - maminka s velikánským M, obrovskou pokorou a úžasná DÁMA, která by si zasloužila mnohem více, než pouhé ocenění...její stránky rozhodně navštivte, jsou plné emocí, života, poučení...

Maruška  - dívčí tolik talentované, tolik šikovné a tolik plné života, tolik Moravy, lásky k rodině, životu v této nádherné osůbce, kterou jsem mohla osobně poznat...I Marušky stránky si nenechte ujít, jsou nádherné...

Hanička - královna andělek, víl...královna vlněné příze, ze které umí vykouzlit nádherné poklady...I u ní je nádherně, pohladí nejen slovem, ale i tvorbou...

Lenička  - pro mě královna vyšívek, která to umí i s foťákem, je s ní legrace a přes to, že už je prý dámou v letech, je pro mě svěžím vánkem a její stránky ráda navštěvuju...

Haninka - na jejíž stránky jsem narazila asi před týdnem, ale jsem uchvácena, její tvorbou, bydlením, tím, jak umí nádherně psát, jak je skromná...i k ní zavítejte, je rozhodně na co koukat...

Tááák, děkuji, že jste dočetli až sem a všem přeju krásného večíra !








5 komentářů:

Amelie řekl(a)...

Děkuji za krásné ocenění. Moc si toho vážím.

Lenka řekl(a)...

Pavlí, tyty jedna! ...díky...:o) kočenko...

Calenndula řekl(a)...

júúú, Pavlínko, moc moc děkuju! to je panečku pocta od Tebe. teď jen doufám, že se mi podaří v pořádku to ocenění poslat dál. myslím tím tu technickou stránku, zkopírování obrázku...no snad se s tím poperu :-)

Marvael řekl(a)...

Pavly, já Ti z celého srdce děkuji. Taky nejsem žádný věřejný řečník (jinak mi pusa jede, však víš:-)) Jsem nadmíru potěšena, nevím, jak to vyjádřit, díky, díky často na Tebe myslím. Eliška dneska vstávala s Kukym od Tebe v náručí....

Lenka řekl(a)...

Já z toho byla tak hyn, že jsem Ti ani negratulovala...
Pavlínko, gratuluji z celého ♥ a přeji oběma (protože si myslím, že vy dva jste vlastně jeden ♥♥) ještě hodně takových krásných nápadů a realizací!!
(..a koukám koukám, tady je to zase nějaké jiné, nové a moooc krásné! :o))
papa, zlatečka ♥