O mně

Moje fotka
Mystera, bývala tajemná, záhadná...dnes je čitelná i když svá drobná tajemství má...Je kozoroh přecházející do vodnáře...Je laskavá, vnímavá a má srdce na dlani...to je Mystera, tedy já...vítej... P.S.:Pokud by Tě cokoli zaujalo a chtěl/a/ by jsi něco šitého z mojí dílny, neváhej a napiš na nakupyinternet@seznam.cz....

úterý 28. února 2012

Jarní ptáčci na proutí ...

Jarní vábení na přání ...pěkně žluťoučké...

Poslední dobou "jedu" v mysteřích ptakošcích na různá přáníčka...Dnes představuji laděné do žluta na břízovém proutí, pro báječnou dívčí...Doufám, že se bude líbit...Dnes manžel posílal poštou ranní...
Krásný den !  


8 komentářů:

Janusa řekl(a)...

Pavlí, máš to krásné!!! ... a jaro už je tu, dneska přiletěli havrani a ti to poznají ;-) těším se na víkend, muž bude stříhat víno, tak mi slíbil nechat větve a já si z nich plánuji udělat také věnec a nazdobit... jo a ty okrasné česneky suším také, je to krásná a jednoduchá dekorace...

Ajka řekl(a)...

krásní poslové jara ....

Sunflower řekl(a)...

очень красиво!

Amelie řekl(a)...

Krása nesmírná.

Mystera řekl(a)...

Jani, moc dekuji a cesnek, jooo, to je bajova deko o.-)

Mystera řekl(a)...

Ajusko, moc dekuji, si hodna...

Mystera řekl(a)...

Mila Slunecnice, bohuzel nemam ruskou klavesnici, tak to napisu latinkou...spasibo..o:-)

Mystera řekl(a)...

Marcelko, dekuji......