O mně

Moje fotka
Mystera, bývala tajemná, záhadná...dnes je čitelná i když svá drobná tajemství má...Je kozoroh přecházející do vodnáře...Je laskavá, vnímavá a má srdce na dlani...to je Mystera, tedy já...vítej... P.S.:Pokud by Tě cokoli zaujalo a chtěl/a/ by jsi něco šitého z mojí dílny, neváhej a napiš na nakupyinternet@seznam.cz....

úterý 7. února 2012

Kabelka - Cestující na přání...

Když jsem ulovila v obchůdku u Bellet 1 yardik této nádherné látky od Mody, hned jsem věděla, že z ní bude jednou krásná kabeluška a říkala jsem si, že Cestující by jí hodně slušela...O to víc jsem byla nadšená, že si ji vybrala k realizaci jedna úžasná dáma, které bude jistojistě moc slušet... Z kabelky mám ohromnou radost a doufám, že se líbí...
Takže, zde je Cestující dle Bellet design pro časopis Marina.

2 komentáře:

Marvael řekl(a)...

Paní zlatá, je krásná, propracovaná do posledního detailu. Pěkný den k Vám přeju M.

Marvael řekl(a)...

Pavly, díky za milý komentář u mě. Pokud budeš mít jakékoliv přání, udělám co bude v mých silách, abych ho mohla splnit :-)
Mojkám M.