O mně

Moje fotka
Mystera, bývala tajemná, záhadná...dnes je čitelná i když svá drobná tajemství má...Je kozoroh přecházející do vodnáře...Je laskavá, vnímavá a má srdce na dlani...to je Mystera, tedy já...vítej... P.S.:Pokud by Tě cokoli zaujalo a chtěl/a/ by jsi něco šitého z mojí dílny, neváhej a napiš na nakupyinternet@seznam.cz....

pátek 10. února 2012

Karneval, karneval...

...Karneval karneval všude růže
a šperky dam a lesku jak v Rotrdam
Karneval karneval račte dál žádný nesmí stát opodál
Karneval karneval začal bláznivý shon a rej a každýmu je náhle hej
Karneval karneval začal bál začal slavností letní bál

Zástupy dívek volných spánků chraňte si čest a mládí
zamkněte brány na pět zámků ve městě masky řádí
Důstojní páni šedých strání chraňte si stříbro stáří
člověk se někdy těžko brání těm co se nóbl tváří

jak se dá, óóó .. 


Dnešní den byl ve znamení karnevalu ve školičce, kam chodí náš Kryštůfek...Inspirovaná fotkou tety Yvv vznikl tento kostým pro malého...Vše, včetně legínopunčoch, roláku, paruky s láskou ušito o:-) Loni byl malý Mudrem, letos divochem o:-))) Naše malá půjde za Malou Princeznu, až dodělám, fotnu je ještě společně o:-) Krásný večír...

3 komentáře:

Ajka řekl(a)...

teda to je divoch všech divochů, a oštěp vypadá jak pravý !

Lenka řekl(a)...

:o)) Musím se smát tomu divochovi! Hned jak jsem ho viděla, vzpomněla jsem si na hru Afrika Divadla Járy Cimrmana! Jako by jim z oka vypadl! :o))))Teda ze scény :o)))
A jako pan dochtor taky nevypadá špatně, když tak bych se aji nechala prohlídnout .o)))
No a Rybana s dudlíkem...:o))

Daja řekl(a)...

Mysterko ,jsi neskutečně šikovná,já toho divocha potkat v lese.....i kabelka je supr ,ráda zas k Tebe nakouknu ,měj se Daja